Trött på tjejer utan helkroppsbild
Nej?
Du verkar ha fått rätt mycket om bakfoten, är du tonåring fortfarande?
Är du en barn rumpa ?
Sex är väl det mest intima mellan två människor. Mkt fint ????.
Nej?
Du verkar ha fått rätt mycket om bakfoten, är du tonåring fortfarande?
Har du hört talas om äktenskap? Barn? Vet du vad ÄKTA kärlek är? Det är inte sex som är det finaste i ett förhållande. Du är för ytlig, inga kvinnor gillar ytliga män.
För min del handlar det helt ärligt om att det är lättare att ta en selfie än att be en kompis att ta en snygg helkroppsbild. Jag tycker bilder som man tar på sig själv i spegeln med mobilen ser så patetiskt ut.
När jag använde Tinder la jag ändå ut några helkroppsbilder bara för att låta killarna få ett hum om hur jag ser ut. Jag är kurvig (på riktigt. Jag är alltså inte tjock). Jag har inte något fett alls på magen, men har bröst, lår och rumpa. Och jag är vältränad, så jag har en rätt snygg kropp för de som gillar kurvor. Gillar man skinny är jag inte rätt person, så försöker undvika att något tror att jag är det. Jag har alltid undvikit att visa upp brösten på Tinder. Män har en tendens att bli besatta när de ser dem och jag vill inte ha den formen av uppmärksamhet. Mitt ansikte är min bästa tillgång och jag kommer ganska långt med det. Börjar jag visa hur kroppen ser ut får jag bara massa kåta meddelanden. Usch. Så helkroppsbilderna är påklädda. Nackdelen med snygga kurvor är att det ser ut som att man försöker utmana sexuellt nästan oavsett vad man har på sig.
Nu är jag ju inte alls på Tinder eller i dejtingsvängen så med reservation för att jag inte riktigt har 100 koll på hur de här profilerna visas slänger jag ut en tanke-kan det helt enkelt inte vara att det i formatet /sammanhanget känns fel? Det är ganska svårt att ta avslappnade helkroppsbilder som ger en skön vibb. Man vill antagligen inte se ut som att man står på någon slags prispall, på företagets infosida eller först i raden på hundutställningen. Dessutom kan det ju finnas en smått förnedrande och lite opersonligt objektifierande aspekt i att man förväntas gå igenom kroppsbesiktningen för att kvala vidare men det kanske är lite inbyggt i konceptet?
Sen kan man kanske misstänka, som med allt annat dejtande och raggande, att förväntningarna inte överensstämmer. En vill bara ligga, den andre söker en livskamrat. I det senare fallet kanske det finns annat som överskuggar extrakilona eller kroknäsan. Det enda du själv kan göra är väl att skriva i din profil att du bara är intresserad av smala kvinnor. De som inte matchar kravet lär väl inte svajpa på dig, inte heller de som eventuellt är smala men inte gillar din attityd och på så vis slipper ni ödsla tid på varann. Win-win.
Ah fattar helt plötsligt varför min kompis fick 10 ?man-med-gädda? bilder om dagen när hon dejtade mycket. Själv tycker jag det lätt blir mycket töntfaktor på såna bilder, reklamkatalogvarning men smaken är väl som baken antar jag.
Vad anser du vara för mycket övervikt?
Jag har en äldre bild där jag väger 16kg mer (bmi 28,6) än vad jag gör på de andra bilderna och jag har fått mer likes på den bilden än den sista där jag väger minst.
Personligen har jag problem med mjukt fluff på mansmagar Och har märkt att man kan väga massor utan att för den skull vara oattraktivt tjock i mina ögon.
Senaste dejten är något kortare än x-maken och väger typ 12kg mer, men är inte i närheten av se så ovårdat pluffsig ut som x-maken gör. Nu kommer vi inte bli något par, men det har inte med vikten att göra utan beror på annat.
Finns andra saker än vart några extra kilon sitter som är viktigare att fokusera på i dejtingsvängen tycker jag. Vikt går att göra någonting åt, men det är svårt att ändra en otrevlig personlighet
En tjej jag träffade var BBW (big beautiful woman), hon var bäst i sängen. Hon gillade att fiska.
BMI 16-20 räknas som underviktig. Om du har så speciella krav så bör det stå med i din profil. Dom flesta kvinnor över 25 år är inte underviktiga utan snarare normalviktiga med ett BMI på ca 22.
BMI 16-20 räknas som underviktig. Om du har så speciella krav så bör det stå med i din profil. Dom flesta kvinnor över 25 år är inte underviktiga utan snarare normalviktiga med ett BMI på ca 22.
Vill du ha tjejer på gränsen till undervikt så förstår jag att du får problem med de flesta tjejer.
Utbudet blir otroligt begränsat då.