Inlägg från: Anonym (Varför? *Trött*) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Anonym (Paulina) skrev 2020-04-29 11:28:39 följande:

Jag är tjej och min erfarenhet är att tjejer som har fina ansikten men rätt fula kroppar bara postar ansiktsbilder. Både på Fb, Insta och dejtingsidor. Medan tjejer sommar snygga kroppar har med foton på kroppen också.

Verkar ju vara precis så...
    Anonym (Jisses) skrev 2020-04-29 11:37:50 följande:

Du vill alltså ha mindre hjärna och mer utseende på tjejen?

Är du så jävla kroppsfixerad så du inte vill lära känna tjejen ifråga?

Du är säkert limmad framför TV när Paradise "se mig",Häxorna på beachen och dylika skit program visas...Omgjorda människor som söker bekräftelse för taskig barndom. Där har du verkligen mindre hjärna och jaa,,vandrande silicon individer och hormonstinna bäbisar,,,,,

Men om du bara ska bomba med dom,,då har väl inte kroppsformen nån betydelse,eller? För det är som man säger,kuken har inga ögon,,,

Nej, har aldrig tittat på sånt skräp.

Föredrar naturliga tjejer som är smala.
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-04-29 11:53:04 följande:

Jag har inte Tinder och skulle aldrig skaffa, däremot har jag ett anat kontaktforum för dem med specifika önskemål. Där har jag bara ansiktsbilder. Anledningen är att jag har en otroligt snygg och vältränad kropp med timglasfigur, breda höfter, stor rumpa, smal midja med 6-pack och stora naturliga bröst. Det vill jag helt enkelt inte visa för det får bara den veta som jag fattar tycke för och träffar i r l. Jag vill inte ha drägg efter mig som drägglar efter kroppen, inte för många mail, inga idiotmail som skriver "snygg kropp" utan jag vill prata online seriöst. Sedan, när jag träffas så får ju personen se kroppen (i tighta kläder). Det är liksom en belöning och tilldelas endast den speciella som jag vill träffa. Däremot så visar männen upp sina kroppar, för mig utan tröjor. Det ska vara så tycker jag - jag visar mitt ansikte och männen visar upp sina kroppar för mig nakna för att godkännas. Det blir bättre balans då.

Inte så mycket för onaturligt stora bröst och rumpor.

Föredrar naturligt små bröst och rumpor.

Men varför inte Tinder? Du kan välja vilka som ska kontakta dig där.
    Anonym (Lätt lösning) skrev 2020-04-29 12:04:02 följande:

Skriv det i din presentation då. Och gå inte på dejter med tjejer som inte har helkroppsfoton.

Ju ärligare du är själv ju bättre match lär du få.

Finns ju inga smala tjejer där jag bor. Inte på Tinder iaf. De tjocka och mulliga verkar frodas här.

Så man hoppas det kanske gömmer sig nån bland de som saknar helkroppsbild. Hittills har det inte varit så...
    Anonym (Tinder) skrev 2020-04-29 12:19:17 följande:

Det kanske är så enkelt att du inte är så snygg som du tror och att de tjejer som har helkroppsbild inte swipar höger på dig...

De tjejer som är smala och har helkroppsbild har ju naturligtvis mycket större utbud och är inte lika lätta att matcha eller få till dejt med...

Men nog matchar jag med dessa ibland också... bara att de flesta verkar bo i Sthlm.  Samt kvinnor med högre utbildning verkar bry sig mer om sin kropp än lågutbildade. 
    Anonym (Tinder) skrev 2020-04-29 12:45:07 följande:

Och du är för lat att träffa någon utanför byhåla?

Näe, tvärtom nollåttorna är för lat för att träffa någon utanför t-bane avstånd.
    Anonym (QT89) skrev 2020-04-29 13:40:52 följande:

Jag är mer trött på alla tjejer som har bild på 50% av ansiktet utanför bilden och 100% boobs med i bilden. Liksom visst bröst är vackert men är det de enda dom har o erbjuda för att flirta? Är dagens kvinnor/tjejer så värdelösa på att presentera sig?

Jo, endel män gillar ju stora bröst så det är väl bra ?

Jag hör inte till den kategorin. Föredrar smala tjejer. En vanlig påklädd bild men som ändå visar hennes figur räcker. Om så är i träningskläder eller simmade jeans ...
    Anonym (QT89) skrev 2020-04-29 13:40:52 följande:

Jag är mer trött på alla tjejer som har bild på 50% av ansiktet utanför bilden och 100% boobs med i bilden. Liksom visst bröst är vackert men är det de enda dom har o erbjuda för att flirta? Är dagens kvinnor/tjejer så värdelösa på att presentera sig?

Jo, endel män gillar ju stora bröst så det är väl bra ?

Jag hör inte till den kategorin. Föredrar smala tjejer. En vanlig påklädd bild men som ändå visar hennes figur räcker. Om så är i träningskläder eller slimmade jeans ...
    Anonym (Deli) skrev 2020-04-29 14:20:42 följande:

Är det ett måste? Räcker det inte med att hon beskriver sin kroppsbyggnad?

Snacka om att vara ytlig...

På Badoo fyller kvinnor ofta i att dom är smala. Men i själva verket är dom inte det. Så man kan inte lita på vad som skriver heller.

En bild säger mer än tusen ord.

Kvinnor är mer ytliga än män.
    Anonym (Deli) skrev 2020-04-29 14:22:57 följande:

-Om det är sex du är ute efter så förstår jag, men söker man en partner så är det väl ingen prio?

Klart det är prio.

Det är attraktivt med kvinnor som tar hand om sin kropp. Dessutom finns ju möjligheten att vi kan träna tillsammans.
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild