Trött på tjejer utan helkroppsbild
Här är en bild på en kille med samma längd och vikt som mig.
Ungefär såhär ser jag ut...
Jag har lite mer V-formad överkropp dock.
i.imgur.com/KTiLBRh.jpg
BMI är ett rätt trubbigt mått. Gissar att hälften av spelarna i NHL hamnar på övervikt eller t.o.m. fetma. Dock stämmer det nog rätt väl för gemene man. Det konstiga här är att du verkar ha en egen definition av vad som är övervikt då du har fixerat dig vid BMI men ändå anser att BMI inom normalspannet är knubbisar. Om det nu ändå inte finns några smala kvinnor så spelar ju kroppsbilderna ännu mindre roll. Då kan du ju lika gärna lägga ner helt ? Ett annat förslag är att ragga på ställen där du ser människan direkt.
Ja, men mestadels injicerade dem. Men han var ingen elak typ, utan en väldigt snäll kille. Det var mer att han inte kunde hålla penisen i styr som var problemet med honom än hans dopingmissbruk.
Jag har aldrig påstått att övervikt inte finns. Jag själv skulle kunna gå ner ett par kilo utan tvekan men det finns liksom annat som är överordnat att gå runt och möta något slags kroppsideal för att någon annan ska vara glad. Ideal är en sak, norm en annan och verkligheten en.
Dålig hållning och dålig hy finns ju för övrigt lika mycket hos smala personer. Frågan är mer varför det är -eller om det ens är önskvärt- att det ska fixas. Men det är nog föremål för en helt annan tråd.
Jag mår bra nu så då måste det väl snarare vara för andras skull?
Tack för omtanken men har inga rörelseproblem. Du skulle säkert må bättre av att fokusera på dina egna problem istället för andras påhittade sådana. Tankar som inte är till någon nytta.
Det tror jag inte att någon i tråden missat men vad gör du åt ditt problem?
Ditt problem är att ingen smal kvinna vill ha dig. För du är spinkig och det är inte populärt med spinkiga män. Om du tränar blir du kraftigare och har större chans. Du konkurrerar ju med vältränade, stora manliga män och du är för liten.
Men...varför raggar du inte ute i verkligheten? Då ser du ju människan direkt om hon har plufsig eller taxben, du märker också om intresse finns omedelbart. Kan knappast vara mer tidsödande än det där.
En smal kvinnavill ha en snygg man. En man är inte snygg om han väger 66 kg till 175 cm. Att vara spinkig man är Inte attraktivt på maknaden.