• Anonym (regimforum)

Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S

Vad tycker ni om det? Om man kritiserar socialdemokraternas förflutna så tas dessa inlägg direkt bort av moderatorerna på FL men att kalla SD och deras förflutna för naztiskt är helt ok 

Anser ni andra att det är bra med ett socialdemokratiskt forum som tystar all kritik mot S . Eller anser ni som mig att alla ska vara lika och följa samma regler? 

• Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S
  • RebeckaZ70
    Rataxes skrev 2020-06-12 11:09:36 följande:

[quote=80461620][quote-nick]Padirac skrev 2020-06-12 10:46:37 följande:[/quote-nick]Menar du att du känner till vilken politisk partitillhörighet upphovsrättigsinneavaren har?

Eller menar du att det förekommer en socialdemokratisk konspiration som polisen är del av.. 

Det kanske går att spå sånt i blandfärs - vad vet jag www.beredskapsmuseet.com/museets-historia

sv.wikipedia.org/wiki/En_svensk_tiger

Jag menar att det dykt upp en del vänsterpatrask i diverse kommentarsfält, patrask som annars inte har något till övers för äganderätt slåss nu för museihaveristernas rättigheter.

Inte vet jag... men med tanke på att Lill-Mogge är högsta hönshjärnan för den organisationen så kan allt hända.

Fråga din sidekick, byfånen med navelluddsfetischen om det. Hen brukar ju ha spådomar om det mesta att dela med sig av.

Navelludsfetish Förstår precis vem som menas.
    Another wild hearted woman
  • RebeckaZ70
    KillBill skrev 2020-06-11 22:19:26 följande:
    Jisses människa, vad får dig att koppla detta misstänkta brott till en religion?
    När det passar dina egna syften nämner du gärna personers etniska tillhörighet. Observera etnisk tillhörighet, Vad jag har förstått så är Aron Flam lika religiös som jag sjäv, dvs inte alls. 
  • KillBill
    RebeckaZ70 skrev 2020-06-12 13:25:11 följande:
    När det passar dina egna syften nämner du gärna personers etniska tillhörighet. Observera etnisk tillhörighet, Vad jag har förstått så är Aron Flam lika religiös som jag sjäv, dvs inte alls. 

Vad ville du säga när du skrev "Nu konfiskeras en judisk författares böcker" vill du få det till att polisen och åklagaren agerar antisemitiskt eller vart vill du komma?

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • RebeckaZ70
    KillBill skrev 2020-06-12 15:35:07 följande:

Vad ville du säga när du skrev "Nu konfiskeras en judisk författares böcker" vill du få det till att polisen och åklagaren agerar antisemitiskt eller vart vill du komma?

Det kan du ju fundera på medan du rannsakar ditt eget användande av etnicitet när du vill ha en billig poäng.
  • KillBill
    RebeckaZ70 skrev 2020-06-12 19:39:12 följande:
    Det kan du ju fundera på medan du rannsakar ditt eget användande av etnicitet när du vill ha en billig poäng.

Det kommer jag självklart göra om jag gjort något liknande men det betvivlar jag. Jag utgår från att du har något exempel som du kan peka på så att det kan synas.

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (Alla människors lika värde)

Jag gillar SD.Jag gillar alla människors lika värde!

• Anonym (notSD)
    Anonym (Alla människors lika värde) skrev 2020-06-12 22:00:35 följande:
    Jag gillar SD.Jag gillar alla människors lika värde!
    SD håller inte med dig
    Anonym (notSD) skrev 2020-06-12 23:05:40 följande:

SD håller inte med dig

Det tycker jag dom gör .Vi är ochså värda att våga ut .Vi är lika värda som andra.
  • Anonym (notSD)
    Anonym (Alla människors lika värde) skrev 2020-06-12 23:14:21 följande:

Det tycker jag dom gör .Vi är ochså värda att våga ut .Vi är lika värda som andra.

"Alla djur är jämlika, men några är mer jämlika än andra"
    Anonym (notSD) skrev 2020-06-13 09:37:32 följande:

"Alla djur är jämlika, men några är mer jämlika än andra"

Beror på hur någon tänker.Vi som redan bor i Sverige borde vara lika värda som alla andra.Så tänker jag.Duktiga Jimmie.
Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S