Bim Juli 2020
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)
Aldrig skapat en tråd här förut, så hoppas jag gjort rätt! För oss med lite längre cykel så är det dags för nästa Bim i juli då mensen kom idag. Nya tag här!
Kul om ni hittar hit :)
Positivt ÄL test igår och negativt idag så tror min ägglossning skedde idag :) Så jag ändrar min BIM.
BIM JULI
1/7
2/7
3/7 soff92
4/7 Anonym(Längtar efter bebis)
5/7 Sanal1, Jenzia, Apoapo
6/7 Ann3h
7/7
8/7
9/7
10/7
11/7
12/7 Lillahjärtat2020
13/7 Loea
14/7
15/7
16/7 Anga
17/7 Link92
18/7 Emm94
19/7 Trio2021
20/7
21/7
22/7
23/7 hallonoj, barnlängtan
24/7
25/7
26/7
27/7 apan95
28/7
29/7
30/7
31/7 asplövet18
Min mens kom i går :-/ Nästa BIM är beräknad till början av augusti, men skulle kunna bli även 31/7. Jag hänger kvar men skriver inte upp mig förrän efter ÄL.
BIM JULI
1/7
2/7
3/7 soff92
4/7 Anonym(Längtar efter bebis)
5/7 Sanal1, Apoapo
6/7 Ann3h
7/7
8/7
9/7
10/7
11/7
12/7 Lillahjärtat2020
13/7 Loea
14/7
15/7
16/7 Anga
17/7 Link92
18/7 Emm94
19/7 Trio2021
20/7
21/7
22/7
23/7 hallonoj, barnlängtan
24/7
25/7
26/7
27/7 apan95
28/7
29/7
30/7
31/7 asplövet18
Suck, nu börjas det igen ... Har oregelbundna cykler pga konstaterad pcos och min ägglossning skjuts hela tiden framåt av Natural Cycles. Är just nu på cd 26 och ingen ÄL i sikte. Blir så matt på att testa varje dag och inte komma ett dugg närmare. Förra månaden hamnade ÄL på cd 33! Den ska helst komma före söndag för jag kan inte testa nästa vecka pga boende hos vänner ...
Suck, nu börjas det igen ... Har oregelbundna cykler pga konstaterad pcos och min ägglossning skjuts hela tiden framåt av Natural Cycles. Är just nu på cd 26 och ingen ÄL i sikte. Blir så matt på att testa varje dag och inte komma ett dugg närmare. Förra månaden hamnade ÄL på cd 33! Den ska helst komma före söndag för jag kan inte testa nästa vecka pga boende hos vänner ...
Usch vad frustrerande.. Har också långa och oregelbundna cykler. Längsta jag haft var på sju veckor men vanligtvis är dom på runt 5,5 veckor. Jag har använt bidrottninggele för att få starkare ÄL, mer i tid. Det kanske är något för dig också? Den rekommenderar jag är mäta med ÄL-stickor så att man faktiskt kan följa ökningen. Då får man mer konkret info än ÄL/inte ÄL. Hoppas den är på gång och dyker upp snart så du slipper vänta mer!
Låter frustrerande! För att muntra upp dig lite är min vän gravid med bf i oktober. Hon har haft konstaterad pcos i över 10 år. De försökte i 7 månader innan de fick plus. Hon fick några tabletter för att stimulera ägglossningen så den inte skulle komma så sent eller utebli. Är inte helt insatt i hur det funkar men det finns hjälp att få om det inte skulle gå av sig själv. Har ni försökt länge?
ÄL +11 och flytningarna bara avtog igår. Så det är nog kört här. Förstoppad och öm i magen. Än så länge inget PMS humör som tur är.
Äl+10 kunde inte hålla mig och tog ett tidigt grav test från RFSU -. Kvar massor lotion flytningar och massa värk i svanken/tjejmagen som hållit i sig från ÄL +3,4. Nu är inte brösten ömma längre.. vet att jag inte ska hålla på och testa men detta test kan man ta 7 dagar innan och typ känslighet på 10 ul.
Förstoppad/hård är ett grav tecken för mig i alla fall ?? När har du bim? Jag har typ lördag söndag..
ÄL +11 och flytningarna bara avtog igår. Så det är nog kört här. Förstoppad och öm i magen. Än så länge inget PMS humör som tur är.
Äh... Beräknad att få mens imorgon eller på tisdag, inga som helst menstecken än men negativt test nu ikväll. Jag får kanske vänta till imorgon med morgonurin, som man egentligen ska göra. Förra gången plussade jag redan innan bim däremot så jag tänkte att det kanske gick att se nu också.