BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Jag har ju precis kommit ur min depp-period (mensveckan) så jag kan ge dig lite stöd i att det vänder! Trots att det inte känns så just nu för dig.
Jag är pepp på att börja testa efter ÄL och försöka igen. Försök nr 7. Försöker tänka att statistiskt är det bara 5 försök kvar tills jag är gravid
Tack för din pepp! Tycker också det brukar vända efter mensen, även om det inte känns så under :)
Tack fina du för all pepp! Står lite i valet eller kvalet.. antingen som du säger ligga på som vanligt men släppa tanken på att försöka bli gravid, eller försöka ännu hårdare med fler sätt. Svårt att veta vad som är rätt! Men är rätt mycket kontrollfreak och vill ju att det ska hända snart, så vet inte om jag kommer kunna släppa det.
Är vegetarian, men mina värden ser bra ut. Tar vitaminer med Folsyra, har slutat röka för tre månader sedan, i princip lagt ner energidryck och dricker endast två koppar kaffe om dagen. Tränar och äter mest socker på helger. Är hälsosam, men kanske ska undersöka rosenrot. Tar även ÄL test, så vet att jag prickar. Börjar känna mig mer säker på att något är fel, är så rädd för det.
Det är tufft att många blir gravida i närheten. Min fästmans syster går allt längre i sin graviditet medans vi står stilla. Tiden går otroligt långsamt när man räknar dagar till ÄL och BIM, samtidigt har halvåret flugit förbi utan att man kommer vidare. När vi började i feb var jag helt inställd på en bebis i dec/jan.
Nu har jag skrivit av mig haha!
Jahapp, tog ett test nu på morgonen. Blankt!!!
Så bara invänta mensen som ska komma imorgon....
Är så trött på att det aldrig funkar. Har snart försökt i ett år och det tär på en tillslut.
Jahapp, tog ett test nu på morgonen. Blankt!!!
Så bara invänta mensen som ska komma imorgon....
Är så trött på att det aldrig funkar. Har snart försökt i ett år och det tär på en tillslut.
Samma här, det är tufft, det kommer hända för oss med försöker jag tänka <3
Jag testar rosenrot denna månaden också, lite spänd på om det påverkar ÄL. Har du testat rosenrot eller bidrottninggele? Kram!!!
Nu är förmodligen ägglossningen över (gissar i början av denna veckan, pga ägglossningssymptom) men fick till det dåligt då sambon varit borta :( Så typiskt. Tiden fram till bim kommer förmodligen snigla sig fram som vanligt ändå även om hoppet är lågt..
Vet(givetvis ingen forskare men enligt vulverinekoos, om man tror på det) att man tex kan boosta gulkroppen med d vitamin precis innan ägglossning också och att vitaminreferenser inom vården inte riktigt stämmer. Att de referenser är liksom "du lever om du är inom detta" men att man kan optimera värdena. Värt att kolla in kanske? Jag är precis som du kontrollfreak, att släppa det går liksom inte för mig..
Min bästis och jag slutade skydda oss samtidigt igår var hennes bf. Min syster födde för 2 månader sen så jag förstår det där med att alla andras graviditeter liksom passerar och man själv står still. Ville själv så gärna ha en bumpbuddy då jag inte har så många väninnor <3 hoppas det snart är vår tur så får vi deppa och komma igen nästa äl <3 hur lång cykel har du och när brukar du ägglossa? Kram
Vet(givetvis ingen forskare men enligt vulverinekoos, om man tror på det) att man tex kan boosta gulkroppen med d vitamin precis innan ägglossning också och att vitaminreferenser inom vården inte riktigt stämmer. Att de referenser är liksom "du lever om du är inom detta" men att man kan optimera värdena. Värt att kolla in kanske? Jag är precis som du kontrollfreak, att släppa det går liksom inte för mig..
Min bästis och jag slutade skydda oss samtidigt igår var hennes bf. Min syster födde för 2 månader sen så jag förstår det där med att alla andras graviditeter liksom passerar och man själv står still. Ville själv så gärna ha en bumpbuddy då jag inte har så många väninnor <3 hoppas det snart är vår tur så får vi deppa och komma igen nästa äl <3 hur lång cykel har du och när brukar du ägglossa? Kram