• Entusiastisk

BIM juli 2020

I juli hoppas jag är månaden vi plussar!

Håller tummarna för oss alla!

• Svar på tråden BIM juli 2020
  • MsPinnipeds

Hejsan!

Jag hoppar in med även om BIM är snart. 12/7 för att vara mer exakt och vårt 15de försök, inget plus en enda gång och nyligen påbörjat utredning. 

Apoapo 5/7. 35, tredje barnet.

Kalatea: 6/7, 27 år, första barnet, plussat

Lingonrisig 7/7, 31 år, andra barnet, plussat

Hartassen 8/7, 31 år, andra barnet, plussat

Makemy­ownsun­shine 11/7. Tredje barnet

Jojjo87 11/7. 33år, första barnet.

Msofie, 11/7. 24 är, första barnet

Studerande 11/7 38 år fjärde barnet.

Prinsessan 11/7, 28 år, tredje barnet.

ellie86 11/7, 33 år, andra barnet

Sskemma 12/7, 25 år, första barnet

entusiastisk 12/7, 31 år, andra barnet

MsPinnipeds 12/7, 29 år, första barnet

odlarmamman 13/7, 28 år, tredje barnet

Amidina 13/7, 34 år, första barnet

PelloBello 14/7, 34 år, andra barnet

saraama 14/7, 30 år, andra barnet

NiMi12 15/7, 41 år, andra barnet

Vemvetintejag 15/7, 29 år, första barnet

Emelie 01 16/7, 33 år, tredje barnet

mzl93 16/7, 27 år, första barnet

Myran1234 17/7, 34 år, första barnet

Trio2021 19/7, 28 år, tredje barnet

Linjana 21/7, 28 år, första barnet

SpändFörväntan 21/7, 37 år, fjärde barnet

Fnattilur 21/7, 41 år, tredje barnet

Hallonoj 23/7, 24 år, första barnet

jemalot 24/7, 33 år, första barnet

H0nd3ndär 25/7, 35 år, tredje barnet

sbina86: 27/7, 33 år, tredje barnet

apan95: 27/7, 24 år, första barnet

Mrs Lina: 27/7, 33 år, andra barnet

Esemlan: 28/7, 36 år, andra barnet

Xylofon15: 30/7, tredje barnet

Editeds: 31/7, 29 år, andra barnet

• Msofie

Hade lovat mig själv att inte hoppas så mycket denna månaden, men hade ändå förväntningar... Tog precis ett tidigt test BIM-3, och det fanns inte ens en antydan till linje. Gud vad ont det gör. Hoppet är inte ute så länge mensen håller sig borta, men blir sannolikt inget denna månaden heller.

• Entusiastisk
    Msofie skrev 2020-07-08 06:25:30 följande:

Hade lovat mig själv att inte hoppas så mycket denna månaden, men hade ändå förväntningar... Tog precis ett tidigt test BIM-3, och det fanns inte ens en antydan till linje. Gud vad ont det gör. Hoppet är inte ute så länge mensen håller sig borta, men blir sannolikt inget denna månaden heller.

Känner med dig.. Asså hur mycket man än försöker att inte förvänta sig ett plus så gör det alltid ont:( när man väl bestämt sig för att skaffa barn tänker man ju inte på något annat.. Men som du säger, hoppet är ju inte ute! Var snäll mot dig själv idag och ta hand om dig <3 håller tummarna att det bara var för tidigt!
  • Jenzia
    Msofie skrev 2020-07-08 06:25:30 följande:

Förstår dig till 1000 procent! <3 Stor kram!
  • Msofie

Tack för ert stöd! Känns bra att veta att man inte är ensam <3

• ellie86

Usch vad jag känner mig rätt nere... Fick i söndags på ÄL+8 en flytning med en liten blodstrimma i, och det har fortsatt med bruna/rosa flytningar till och från. Beter sig inte som spottings eller som någon mens (BIM på lördag), men testade ett totalt negativt test idag. ÄL+11 så är ju fortfarande väldigt tidigt, men jag plussade klart och tydligt på den dagen när jag blev gravid med sonen och jag tycker ju att det borde synas NÅNTING iaf... Kommer ju vänta och ta nytt test, men känner mig rätt förvirrad av min kropp just nu.

• Msofie
    ellie86 skrev 2020-07-08 07:43:18 följande:

Usch vad jag känner mig rätt nere... Fick i söndags på ÄL+8 en flytning med en liten blodstrimma i, och det har fortsatt med bruna/rosa flytningar till och från. Beter sig inte som spottings eller som någon mens (BIM på lördag), men testade ett totalt negativt test idag. ÄL+11 så är ju fortfarande väldigt tidigt, men jag plussade klart och tydligt på den dagen när jag blev gravid med sonen och jag tycker ju att det borde synas NÅNTING iaf... Kommer ju vänta och ta nytt test, men känner mig rätt förvirrad av min kropp just nu.

Testade som sagt idag negativt på ÄL+11 med, känner precis som dig. Jag håller tummarna för oss!
  • Msofie
    ellie86 skrev 2020-07-08 07:43:18 följande:

Förresten när hade du tänkt testa igen?
  • ellie86
    Msofie skrev 2020-07-08 07:44:59 följande:
    Testade som sagt idag negativt på ÄL+11 med, känner precis som dig. Jag håller tummarna för oss!
    Msofie skrev 2020-07-08 08:02:42 följande:
    Förresten när hade du tänkt testa igen?
    Jaa, man liksom VET ju att det fortfarande är jättetidigt och bara för att jag plussat då sist så är ju varje graviditet olika, men känns ju ändå lite kört.
    Jag har minst 20 såna billiga stickor kvar och tänkte nog testa igen imorgon. Generellt så säger man väl vänta två dagar, eller vänta tills BIM och ta ett nytt test. Men jag tror inte att jag klarar av att inte veta. Tungt med negativt test såklart (även om det är tidigt nog att inte betyda något egentligen) men jag tycker att ovissheten nästan ännu är jobbigare.
  • Myran1234
    Amidina skrev 2020-07-07 23:59:43 följande:

Hej och välkommen! 11 dagar är nästan lite i underkant (man ser helst mellan 12-16 enligt de flesta), men behöver inte alls vara skäl till oro. :) Vet folk med ännu kortare som plussat och fått bebisar.

Okej, tack för svar. Håller tummarna verkligen att det inte blir svårt att bli gravid. Läste att färre än 10 dagar kan innebära problem (inte nödvändigtvis). Hoppas på det bästa.
Svar på tråden BIM juli 2020