BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Jahapp, tog ett test nu på morgonen. Blankt!!!
Så bara invänta mensen som ska komma imorgon....
Är så trött på att det aldrig funkar. Har snart försökt i ett år och det tär på en tillslut.
Är nog inte gravid trots allt.
Testade svagt positivt i lördags,något starkare i måndags,igår och idag var det svagare. Så säkert fel på testen eller en kemisk graviditet.
Tror jag har bim på söndag,lite osäkert då jag blödde mellan 1-17/6. Började då som mellanblödning då jag åt p piller. Tog sista pillret 11/6. Så vet inte när själva mensen började.
Känns som mensen kommer när som helst och mina symptom märks knappt av längre.
Klart man blir besviken.
Bara att invänta tanten...
Sen börjar vi försöka baka bebis medvetet istället :)
Jag har med testat rosenrot denna månad!! Testade med CB ÄL test med dubbel avläsning. Hade rund ring dag 12, men på dag 13 hade jag fast gubbe direkt!! Tror de beror på rosenroten:) kände också ägglossningens mycket tydligare, aldrig känt den innan. har du märkt ngn skillnad?
Är nog inte gravid trots allt.
Testade svagt positivt i lördags,något starkare i måndags,igår och idag var det svagare. Så säkert fel på testen eller en kemisk graviditet.
Tror jag har bim på söndag,lite osäkert då jag blödde mellan 1-17/6. Började då som mellanblödning då jag åt p piller. Tog sista pillret 11/6. Så vet inte när själva mensen började.
Känns som mensen kommer när som helst och mina symptom märks knappt av längre.
Klart man blir besviken.
Bara att invänta tanten...
Sen börjar vi försöka baka bebis medvetet istället :)
Jag lämnar tråden här nu, testade negativt imorse och tempen dök, mensen är beräknad till imorgon kväll eller söndag så hoppat är än en gång släckt.
Lycka till ni som är kvar!
BIM-2

, vad tror ni?
BIM-2
, vad tror ni?
Känner med dig<3
Det är så tufft all denna väntan, förhoppningar som byggs upp man tycker man har gjort allt rätt, symptom, förväntningar och sen blanka test och/eller mens..
Det tär både på en själv och det blir stundtals tufft i förhållandet också!? Med en bebis verkstad istället för härliga spontana mys.
Min man är dock super hakuna matata, jag börjar väl också bli det när jag inser att detta inte går att stressa fram, tyvärr:(.. Det kommer liksom bli när det blir och det enda jag kan göra är att optimera min hälsa till max! Nu är jag sen innan nykterist, dricker ingen koffein och använder inte nikotin så att optimera för mig har inneburit att öka min kcal, noga med mina vitaminer, boostar med extra dvitamin innan äl, lyssnar på kroppen, börjat mer med yoga och andningsövningar etc...
Men så frustrerande ändå när det inte går.. Har ni sökt hjälp än eller har planer på det? Stor kram!
Men det är väl väldigt liten sannolikhet att tre test i rad ska vara fel?
Och vad menar du med kemisk graviditet?
Tycker du ska testa om några dagar igen, jag tror faktiskt inte det är möjligt med tre test i rad som är fel, så behåll modet och humöret uppe nu! Hejja!