BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Haha varför är man så här. När jag vaknar upp på BIM utan mens, börjar tänka hm ÄL kanske var något senare än trott. Jag kanske är gravid ändå men testat för tidigt då. Den lär säkert komma om en timme xD
Haha varför är man så här. När jag vaknar upp på BIM utan mens, börjar tänka hm ÄL kanske var något senare än trott. Jag kanske är gravid ändå men testat för tidigt då. Den lär säkert komma om en timme xD
Hej allihop!
Jag hoppas med på ett + denna månaden :) BIM-dagen är imorgon för min del och jag kan knappt hejda mig från att testa redan idag. Någon annan som har BIM nu i helgen? :)
Hej allihop!
Jag hoppas med på ett + denna månaden :) BIM-dagen är imorgon för min del och jag kan knappt hejda mig från att testa redan idag. Någon annan som har BIM nu i helgen? :)
Hej allihop!
Håller alla tummar för dig! Har BIM idag, men testade neg igår. Så ligger nu här i soffan, kollar på film och tycker smått synd om mig själv haha :) hoppas du får ett plus!
Lite samma lika här... Nästa månad ska jag låta bli helt att testa före mensen är sen. Man blir besviken vid varje test och sen när mensen kommer. Mensen för mig ska komma imorgon eller på måndag. Hoppet är inte ute helt men nästan.. Vill också ligga i soffa, äta godis och deppa lite helst =P
Imorgon är BIM men tror att mensen lär dyka upp. Så nu hoppas jag bara sååå innerligt att den dyker upp punktligt så att jag kan få kvitto att min effort i att få igång äl gett resultat..
Började tempa redan idag och kör med örontemp mest för att köra ihop med äl-stickor, leta fertil sekret, känna på livmoderhalstappen och andra symptom för att detektera äl ännu mer exakt i nästa cykel och sen ha sex varannan dag istället för varje dag runt äl..
Hoppas på att få tydliga tecken för äl iallafall och hoppas att det kan hjälpa oss oss ytterligare!? Jag kanske är helt fel på min äl liksom, man börjar ju liksom tveka på sig själv när det inte tar sig.^^
Vad ska ni andra i tråden göra för att optimera eller prova/ göra annorlunda nästa cykel?
Kram <3
Hej hoppar in i dag. :) väldigt oplanerad eventuell graviditet (hoppsan) Har två barn sedan innan (2,5 och snart 4 år ) men har haft stickningar, centrerad menvärk, ömma bröst, väldigt trött och illamående i 4 dagar. Testade med sticka från RFSU i dag och väldigt otydligt sträck. Osäker men BIM troligen den 13/7 <3
Hej alla! Hoppar in här i julitråden. Juni blev en besvikelse efter att äl skedde två veckor senare än jag väntat. För att undvika att det händer igen testar jag att köra med äl-tester. Så, till frågan, vad tror ni om detta. Positivt, på väg mot positivt eller helt enkelt negativt?