• Entusiastisk

BIM juli 2020

I juli hoppas jag är månaden vi plussar!

Håller tummarna för oss alla!

• Svar på tråden BIM juli 2020
  • Anonym (Hurskadettasluta)

Nu ger jag på riktigt upp hoppet.

Ingen mens i sikte,tappen sitter högre upp än vad den brukar och är bakåtvänd. Om det ens har någon betydelse.

Bim var i fredags eller igår.

Tog ett cb early för en stund sedan.

Kruxet är det att det är typ lim rester i resultat fönstret,som slutar ungefär i mitten där en linje ska komma upp om man är gravid.

Så man luras att det är en svagt streck där.

Tänk att man inte kan få ett konkret svar.

Lägger med en bild. Vad tror ni,visst ser man i syne?

• Anonym (Tredjebarnet)
    Anonym (Hurskadettasluta) skrev 2020-07-13 15:12:25 följande:

Nu ger jag på riktigt upp hoppet.

Ingen mens i sikte,tappen sitter högre upp än vad den brukar och är bakåtvänd. Om det ens har någon betydelse.

Bim var i fredags eller igår.

Tog ett cb early för en stund sedan.

Kruxet är det att det är typ lim rester i resultat fönstret,som slutar ungefär i mitten där en linje ska komma upp om man är gravid.

Så man luras att det är en svagt streck där.

Tänk att man inte kan få ett konkret svar.

Lägger med en bild. Vad tror ni,visst ser man i syne?

Jag ser ett streck även åt det andra hållet, väldigt svagt men nått finns där. Syntes det inte mer i verkligheten?
  • saraama
    Kanonen78 skrev 2020-07-13 13:01:49 följande:

Tog ett test nu på lunchen, dum som man är...

ÄL förmodligen 1/7 eller 2/7. Testet var negativt... känns som det är kört nu. BIM 19/7 enligt min uträkning men det kan ju redan med tur nu ge utslag på test?

Kört för mig?

Samma dag för ägglossning som dig. Testade negativt igår. Nu väntar jag på mensen imorgon. Kommer inte testa förrän mensen uteblir imorgon. Kört skulle jag inte säga att det är för dig. Jag fick temperaturdipp idag och testade positivt på ÄL+12 senast så för mig är det nog kört däremot
    Anonym (Tredjebarnet) skrev 2020-07-13 18:15:20 följande:

Jag ser ett streck även åt det andra hållet, väldigt svagt men nått finns där. Syntes det inte mer i verkligheten?

Jo jag tror det eller jag är osäker.

Blev liksom som att det skadade i rutan skärmade av färgen liksom. Men jag får avvakta och se. Kommer inte tanten innan fredag så är jag inte gravid förmodligen.

Tack för titten ialf :)
    Anonym (Tredjebarnet) skrev 2020-07-13 18:15:20 följande:

Blev liksom som att det skadade i rutan skärmade av färgen liksom. Men jag får avvakta och se. Kommer inte tanten innan fredag så är jag inte gravid förmodligen.

• NiMi12
    Anonym (Hurskadettasluta) skrev 2020-07-13 18:46:09 följande:

Köp ett med gravid/inte gravid så får du veta :)
  • NiMi12
    Anonym (Hurskadettasluta) skrev 2020-07-13 18:46:09 följande:

Glömde skriva att jag tycker mig se ett streck :)
  • Anonym (Tredjebarnet)
    Anonym (Hurskadettasluta) skrev 2020-07-13 18:46:51 följande:

Vilket bra tålamod! Tror det skulle synas väldigt starkt om bara två dagar men det är jag det hehe..
  • Trio2021
    Entusiastisk skrev 2020-07-13 12:56:27 följande:

Dagen jag plussade med min dotter hade jag drömt samma natt att jag var gravid(bara pga drömmen jag testade för hade testat 2 testa-tidigt innan som var negativa) <3 stort lycka till med graviditeten och livet! Kram

Men wow vad häftigt! :D åh tack snälla, och detsamma!! Kram!!
Svar på tråden BIM juli 2020