BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Tycker det ser ut som antingen påväg mot positivt eller precis varit positivt men att du isåfall missat peaken.. Så mys på och fortsätt testa för att se vilket det är men det är ju absolut(vad jag tror) runt ett positivt test :)
Hej alla! Hoppar in här i julitråden. Juni blev en besvikelse efter att äl skedde två veckor senare än jag väntat. För att undvika att det händer igen testar jag att köra med äl-tester. Så, till frågan, vad tror ni om detta. Positivt, på väg mot positivt eller helt enkelt negativt?
Tack för era kommentarer! Nu blev jag på bra humör :D
Här är en bild på mina test från senaste dagarna. Jag har bara mätt på kvällarna en gång tidigare och det var samma tid för tre dagar sedan, och då blev testet lika starkt. Jag tog ännu ett test nu senare på kvällen och det blev mycket svagare. Helt ärligt känns det som att jag får starkast sträck när jag är halvt uttorkad och knappt streck alls när jag har druckit tillräckligt med vatten.
Vilken tid på dygnet är bäst för att mäta? Nu under semestern kommer jag få lite annan dygnsrytm, är det faktiska klockslag som påverkar hormonnivån eller är det timmar från att man vaknar?
Jag har så många frågor!
Glömde bilden hihi
Testa idag på BIM-2, negativt :(
Är det kört för mig nu?
Testa idag på BIM-2, negativt :(
Är det kört för mig nu?
Imorgon är BIM men tror att mensen lär dyka upp. Så nu hoppas jag bara sååå innerligt att den dyker upp punktligt så att jag kan få kvitto att min effort i att få igång äl gett resultat..
Började tempa redan idag och kör med örontemp mest för att köra ihop med äl-stickor, leta fertil sekret, känna på livmoderhalstappen och andra symptom för att detektera äl ännu mer exakt i nästa cykel och sen ha sex varannan dag istället för varje dag runt äl..
Hoppas på att få tydliga tecken för äl iallafall och hoppas att det kan hjälpa oss oss ytterligare!? Jag kanske är helt fel på min äl liksom, man börjar ju liksom tveka på sig själv när det inte tar sig.^^
Vad ska ni andra i tråden göra för att optimera eller prova/ göra annorlunda nästa cykel?
Kram <3
Tack för era kommentarer! Nu blev jag på bra humör :D
Här är en bild på mina test från senaste dagarna. Jag har bara mätt på kvällarna en gång tidigare och det var samma tid för tre dagar sedan, och då blev testet lika starkt. Jag tog ännu ett test nu senare på kvällen och det blev mycket svagare. Helt ärligt känns det som att jag får starkast sträck när jag är halvt uttorkad och knappt streck alls när jag har druckit tillräckligt med vatten.
Vilken tid på dygnet är bäst för att mäta? Nu under semestern kommer jag få lite annan dygnsrytm, är det faktiska klockslag som påverkar hormonnivån eller är det timmar från att man vaknar?
Jag har så många frågor!
Jag kommer prova rosenrot tills nästa försök! Är på BIM idag och ser inte skymten av någon mens vilket gör mig förvirrad.. tycker de är det värsta, att inte veta. Får den hellre bara så man kan va säker.