BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Negativt för mig också på ÄL+12 idag. Haft molvärk och spänningar i brösten i flera dagar. Antar att mensen kommer inom 2 dagar
Till er som plussat, har alla ni haft ökade flytningar? Jag har inte det och funderar därför på om det är ett tecken på att det inte blev något?
Så himla trist när man vet att man har haft äl och har sex både dagen innan, äl dagen och dagen efter.
Min mens borde komma senast på onsdag. Hade mf förra månaden så nu vill jag bara att en normal cykel ska komma igång.
Till er som plussat, har alla ni haft ökade flytningar? Jag har inte det och funderar därför på om det är ett tecken på att det inte blev något?
Precis! Ja jag hade bekräftad ägglossning 1/7 med både test och temperaturhöjning. Men detta är vårt första försök så jag kan liksom inte gräva ner mig. Vill bara att mensen kommer nu så jag kan släppa detta och njuta av semester.
Förstår att du vill ha en normal cykel och prova igen efter missfall <3
Jag hade inte ökade flytningar när jag plussade denna gång (v7 nu), hade det dock medier jag var gravid med dottern.
Men nej, det behöver inte betyda något.
Okej, sjukt att det har blivit åt andra hållet nu haha, letar tecken på att det INTE funkat denna gång xD
Mina cykler är nog inte helt regelbundna, de första två månaderna trodde jag att jag fick ÄL på dag 14, men de senaste två där jag har testat har jag fått utslag vid 18. De första två gjorde vi så att vi låg typ varje dag runt ÄL perioden men nu har vi typ bytat taktik haha. Nu ligger vi typ var tredje dag mellan dag 4 - 25 ( isch). Eftersom min ÄL inte kommer som ett brev på posten känns det som en bättre taktik faktiskt. Tänker att 3 dagar kan man nästan anta att spermier överlever (kan även va upp till 5 dagar) så man är safe under hela cykeln.
För oss funkar detta mycket bättre då vi helt ärligt inte är super sexuella i oss själva haha. Innan denna låg vi kanske en gång i månaden och det passade oss bra liksom haha. Det känns tillräckligt ofta men inte så ofta att man är sjuukt osugen haha. Sedan kör vi någon extra dag efter ÄL för va säker!
Nu har jag oftast inte kunnat hålla mig utan testat på BIM-3, vilket för mig egentligen är en sjukt dålig idé men jaja... Har som sagt kört detta upplägget två cykler och i skrivandes stund inte fått plus än, men det är lite så jag tänker!
Ja, men den taktiken känns typ mer hälsosamt ur alla perspektiv ju.. Kommer nog också köra på något liknande denna cykeln! Det känns liksom inte som det går att forcera det med mer sex, det känns liksom att det blir när det blir. Man får väl bara se till att optimera förutsättningarna för ett starkt ägg och gulkropp och att männen gör det dom kan och sen hoppas på det bästa i guess..
Min mens har inte dykt upp än men fortfarande en del flytningar, ser ut som det blir ett test imorgon iaf.. Håll tummarna även om jag tvivlar... Kan ju såklart tagit fel på någon dag på ÄL jag har inte tagit test denna cykeln nämligen så ja.. Uppdaterar imorgon! Kram
Dagen BIM +1 går mot sitt slut här utan någon antydan på mens.. vad ska man tro liksom! Kommer också att testa imorgon med min sista sticka. Blir det negativt imorgon utan mens undrar jag om jag är något medicinskt mysterium haha... Då får vi båda se imorgon!