Vad får er att bli kåt?
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Det som gör mig mest kåt är att köra oskyddat och veta om att killen kan göra mig gravid. Och att veta hur gärna han vill göra mig gravid när han sprutar i mig. Det är top noch!
Det som gör mig mest kåt är att köra oskyddat och veta om att killen kan göra mig gravid. Och att veta hur gärna han vill göra mig gravid när han sprutar i mig. Det är top noch!
Jag har inneboende i en stuga på tomten. Två unga tjejer som är ett par. Brukar ibland smyga runt utanför på kvällen och höra dem duscha tillsammans och ha sex. Det är riktigt upphetsande.
Har beställt en liten spionkamera från amazon som ska sättas in ovanför deras säng om jag vågar..
Ser att denna tråd inte har varit aktiv på ett tag. Skulle va kul om den blev det igen
Blir kåt när jag hör om tjejer som inte kan få orgasm och inte har de nå skönt sex :)
Tuttar, grova kukar. Är kille.
Flirtiga kvinnor
Höftben som står ut och syns tydligt.
Blir kåt av tjejer som har orgasmproblem och inte kan komma :D blir så glad att jag blir kåt