• Anonym (Nyfiken)

Vad får er att bli kåt?

Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.

• Svar på tråden Vad får er att bli kåt?
  • Anonym ((mogna fruar))
    Pippo06 skrev 2021-05-01 14:30:54 följande:

Jag blir alltid mer kåt än vanligt när jag haft trekant med kvinna i centrum. Helst en kvinna som är gift eller sambo. Man ser den där extra glöden i deras ögon och glupskheten när de får två

Ingen trekant för mig, men annars håller jag helt med. Upptagna kvinnor, åtminstone 15 år äldre. När dom får återuppleva att bli knullad av ett bultande jättestånd ;).  Gud vad eldig sex det kan bli.
  • Pippo06
    Anonym ((mogna fruar)) skrev 2021-05-01 14:43:40 följande:
    Ingen trekant för mig, men annars håller jag helt med. Upptagna kvinnor, åtminstone 15 år äldre. När dom får återuppleva att bli knullad av ett bultande jättestånd ;).  Gud vad eldig sex det kan bli.
    Ja, visst blir det speciellt..? Har även varit med sådana kvinnor där de tagit bilder och skickat till mannen som suttit hemma och kåtat upp sig
  • Anonym ((mogna fruar))
    Pippo06 skrev 2021-05-01 15:00:49 följande:
    Ja, visst blir det speciellt..? Har även varit med sådana kvinnor där de tagit bilder och skickat till mannen som suttit hemma och kåtat upp sig
    Ok, tycker dock det är mera spännande och upphetsande när det är hemligt och förbjudit.  Tänder och blir triggad av deras otrohet.
  • Anonym (JP)

Just nu, det mesta.

Annars dofter, ett busigt leende, humor, självsäkerhet på gränsen till kaxighet med glimten i ögat, fina överarmar, en fin mage, (handlar inte om att den måste vara varken smal eller vältränad), när man skymtar en bula i jeans och ännu mer i mjukisbyxor knepigt nog. Det är annars inget sexigt plagg men de framhäver bulan väldigt bra och då är det svårt att hålla tankarna i styr.

Och sen det självklara, min man när han är naken.

Blir ofta kåt när jag åker bil av nån knepig anledning, annars gör det inte nån skillnad var jag är.

• Anonym (Jas)

Jag blir kåt när min partner retade mig med att använda Eroti-sexleksaken på mig. Jag vet inte varför men jag startar alltid när han använde den. Skäms

• Soleroi08

Just nu är det vårens ankomst som triggar min kåthet.

Kvinnor byter klädstil och blir som de flesta människor lite gladare.

• Anonym (Blah)

Jordgubbar med bruna bönor och senap, mumma

• Anonym (MaNNe)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-08-29 18:10:52 följande:

Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.

Blir ofta kåt av att veta att min sambo är kåt. Ibland, inte jätteofta, så brukar vi skicka lite meddelanden till varandra med antydan att man är sugen. När hon skriver att hon vill, då brukar jag bli kåt med!
  • Anonym (Snoopy)
    Anonym (MaNNe) skrev 2021-05-03 17:38:31 följande:

Blir ofta kåt av att veta att min sambo är kåt. Ibland, inte jätteofta, så brukar vi skicka lite meddelanden till varandra med antydan att man är sugen. När hon skriver att hon vill, då brukar jag bli kåt med!

Men så underbart ni har det, skulle gärna vilja ha det så i mitt nästa förhållande, grattis!!!
  • Anonym (enriktigkarl)
    Anonym (MaNNe) skrev 2021-05-03 17:38:31 följande:
    Håller med, finns inget man blir så kåt av som att känna sin partners kåthet.
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?