• Anonym (Nyfiken)

Vad får er att bli kåt?

Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.

• Svar på tråden Vad får er att bli kåt?
  • Anonym (Oskyldigt)

Jag överraskade mig själv nyligen med en kiss fetisch jag inte visste att jag hade. Jag pullade min fru och slickade henne samtidigt. Fortsatte i samma tempo fast hon kom och det kom ett sprut/kiss ifrån henne. Såg henne i ögonen och slickade rent. Hon stönade och sa att jag var så perverst sexig sen hade vi vanligt sex. Efteråt så duschade vi ihop och hon började kissa. Jag skyndade mig ner på knä och tog det i ansikte med öppen mun. Smakade, svalde och slickade henne medan hon tömde sig. Båda blev galet kåta av det och jag sprutade igen utan att röra mig själv. Det gjorde mig så kåt och det visste inte jag om mig själv. Har aldrig fantiserat eller haft tanken på det förut. Det var något med värmen och trycket som var så sexigt för mig.

• Anonym (Kåtfia)
    Anonym (Kåt av dig) skrev 2021-05-08 22:05:26 följande:

Har hört att du ska va en kul typ!

Ja men visst, vet hur man sätter en kåt guldkant på tillvaron ;)
  • Anonym (MaNNe)

Blir så kåt av bilder och filmer på kvinnor som utövar facesitting och man ser hur hon tar för sig på precis samma sätt som en man som munknullar en kvinna! Hon äger mannen och han ligger eller står på knä och bara ger!

• Anonym (Blah)

Ganska mycket man blir kåt på och i olika situationer osv. Men framför allt kvinnor i många lägen situationer, deras charm, kropp, bröst, rumpor, venus, mun, mm. mm.

• Anonym (Blah)
    TindraS skrev 2021-12-10 23:15:36 följande:

Typ allt som har med sex att göra,

Ja, fast mycket blir man kåt på, innan sex kommit på tal. En fin rumpa kan göra underverk!
  • Kryptonit
    TindraS skrev 2021-12-10 23:15:36 följande:

Typ allt som har med sex att göra,

Haha...kan känna igen mig.. Typ.
  • Tom Araya

Som man är jag lätt att tända. 

-En naken och i övrigt attraktiv kvinna.

-Att hon visar att hon har lust. 

-Hon smeker mig över kroppen och kuken.

-Skeda.

-Hon tar min kuk i munnen.

-Hon viskar något snuskigt i örat.

-Hon vänder upp sin nakna bak mot mig.

-Hon kliver ur duschen och låter handduken falla.

-Porr (ser dock i stort sett uteslutande på sk "homemade", avskyr fejk).

-När hon klär sig i kjol eller klänning, högklackat och strumpor, men skippat trosorna.

-Kläder som är delvis genomskinliga eller blottar lite hud runt brösten eller benen och höfterna (exempelvis spets).

• Anonym (Kåtfia)

Har ju skrivit i tråden tidigare men något som alltid går hem hos mig och gör mig otroligt jäkla kåt, är rösten, dialekten eller brytningen. Det förför verkligen mig. Halva inne, för att köra ett klassiskt uttryck:)

Sen det här att se en annan människa njuta, en person som vågar ge sig hän är bara så läckert.

• Martina1970

Ögonkontakt, när man vågar hålla kvar blicken den lääänge. Hångel med kläder på (underskattat). Att bli omhändertagen av flera personer samtidigt,. Att ge och få oralsex. Att någon ser på....

Svar på tråden Vad får er att bli kåt?