Vad får er att bli kåt?
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Där är något jag har fantiserat om faktiskt. Tänk att hamna i en liggvagn (passande namn) och connecta med någon på en lite längre resa. Sedan när alla lagt sig smyger man över
Jaha, du tänker liggvagn.. Jag tänker mer vanlig vagn, sitta bredvid varandra och diskret röra varandra under en filt eller jacka man har i knät. Jag har onanerat så med en jacka i knät men det vore så mycket mer spännande att nån annan smekte mig istället och att få runka honom så diskret det nu går.
Jo men sovkupe jag tänker på, en sån man sitter i och bäddar ner när man ska sova. Men faktiskt mer spännande att som du säger smeka varandra i en vanlig vagn. Tänker att du har kjol och lätt att dra upp, lägger min jacka över oss.... F-n också, är på jobbet nu men måste nog smita iväg från kollegorna. Du gör mig lite opassande att vara bland folk nu
Förspel och teasing är något som får mig kåt
Böljegång i bysten!
Att fantisera om att min tjej ligger med andra gör mig oerhört kåt faktiskt. Nästan så jag inte törs berätta det!
Jobbigt läge. Inte alltid så lätt att va kåt på jobbet=)
Känslan när man andas varandras varma kåta luft. Känner andetagen. Vibrationerna som skapas..
Tänkte säga buske -- uteslutande kvinnobuske. Men sedan inser jag ju att jag under de senaste åren även börjat odla ett nästan osunt intresse för mega-pattar också. Mina små perversioner gillar att ta ut svängarna
Jag blir kåt av dig Kåtfia ;)
Nämen!! Jasså =D
Men visst är det lite härligt ändå att va kåt...