• Anonym (Nyfiken)

Vad får er att bli kåt?

Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.

• Svar på tråden Vad får er att bli kåt?
  • Anonym (Frågliz)
    Anonym ((mogna fruar)) skrev 2021-05-01 15:18:48 följande:
    Ok, tycker dock det är mera spännande och upphetsande när det är hemligt och förbjudit.  Tänder och blir triggad av deras otrohet.
    Mhmmm, men håller du det hemligt att du knullar andras fruar eller skryter du inför din omgivning om vilka du belägrat? 
  • Anonym (Mm)

Fantiserar sambon med "grannen" medans jag är på jobb.

• Anonym (Happy)

Tänder enormt på äldre som är 40 50 + med naglar och fixade

• Anonym (Snoopy)

Skinnstövlar, höfthållare och strumpor, halsband med koppel går jag igång på när det kommer till saker och kläder

• Anonym (Swing for fun)

Blir som kåtast när jag är avslappnad utan en massa måsten och när jag känner mig trygg.

Sol och värme gör sitt och sedan är jag både size Queen och bisexuell så stora hårda kukar och mjuka kvinnokroppar får det att pirra lite extra.

• Bingen
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-05-06 06:04:58 följande:

Blir som kåtast när jag är avslappnad utan en massa måsten och när jag känner mig trygg.

Sol och värme gör sitt och sedan är jag både size Queen och bisexuell så stora hårda kukar och mjuka kvinnokroppar får det att pirra lite extra.

Spännande

Vi får hoppas på en riktig bra sommar med mycke sol o värme.
  • Anonym (Snoopy)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-05-06 06:04:58 följande:

Ja det tycker jag också är viktigt, särskilt med en ny partner så måste jag känna så för att bli hård. Eller var så för 30 år sedan då jag hade en ny partner senast *asg*
  • Anonym (Hej)
    Anonym (JP) skrev 2021-05-01 15:58:23 följande:

Just nu, det mesta.

...

Blir ofta kåt när jag åker bil av nån knepig anledning, annars gör det inte nån skillnad var jag är.

Jag med!!!

Det är något med bilens vibrationer, tror jag, men blir ofta jättekåt trots att jag kör...

Har diskuterat det i någon annan tråd för länge sen och då var det någon annan som funderade på samma! :)
  • Bingen
    Anonym (Hej) skrev 2021-05-06 07:48:43 följande:

Jag med!!!

Det är något med bilens vibrationer, tror jag, men blir ofta jättekåt trots att jag kör...

Har diskuterat det i någon annan tråd för länge sen och då var det någon annan som funderade på samma! :)

En nyfiken fråga bara - Har du provat att onanera när du kört bilen samtidigt??
  • Anonym (Kåtfia)

Som jag skrivit tidigare. Jag blir kåt av kåtheten. Både min egen kåthet men även att se andra bli kåta. Triggas därför ofta när jag ser amatörporr, sexchattar eller flirtar irl.

Att se sin partner njuta är bland det läckraste som finns så nummer ett för mig är helt klart avsugningar. Blir otroligt kåt av att ta en hård kuk i min mun. Ofta kommer jag utan någon annan stimulering än att bara bli mun och halsknullad.

Svar på tråden Vad får er att bli kåt?