Vad får er att bli kåt?
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Som jag skrivit tidigare. Jag blir kåt av kåtheten. Både min egen kåthet men även att se andra bli kåta. Triggas därför ofta när jag ser amatörporr, sexchattar eller flirtar irl.
Att se sin partner njuta är bland det läckraste som finns så nummer ett för mig är helt klart avsugningar. Blir otroligt kåt av att ta en hård kuk i min mun. Ofta kommer jag utan någon annan stimulering än att bara bli mun och halsknullad.
Wow, spännande
Som jag skrivit tidigare. Jag blir kåt av kåtheten. Både min egen kåthet men även att se andra bli kåta. Triggas därför ofta när jag ser amatörporr, sexchattar eller flirtar irl.
Att se sin partner njuta är bland det läckraste som finns så nummer ett för mig är helt klart avsugningar. Blir otroligt kåt av att ta en hård kuk i min mun. Ofta kommer jag utan någon annan stimulering än att bara bli mun och halsknullad.
Amen to that! Det är därför det är så otroligt roligt att retas! Irl med lite tafsande, flirtande, snuskiga kommentarer, sms, eller under själva lekan...
Jag med!!!
Det är något med bilens vibrationer, tror jag, men blir ofta jättekåt trots att jag kör...
Har diskuterat det i någon annan tråd för länge sen och då var det någon annan som funderade på samma! :)
Men asså + 1 på den!!! Varför är det så många som INTE gillar att hångla???
Det kan va asdirty och dessutom är det såååå hett att se glöden i den andras blick... dra sig undan lite, nudda läppen lite, ett tag i håret...
Sen lite tafsande på det... Fan... nu vart jag hård på jobbet ju!
Det kan nog vara så. Detsamma gäller på tåg och där är det ju också vibrationer.