• Anonym (Nyfiken)

Vad får er att bli kåt?

Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.

• Svar på tråden Vad får er att bli kåt?
  • Anonym (Drömmaren)

Vackra ögon på en kvinna är det sexigaste

• Anonym (Snoopy)

Att se en kvinna smeka sig själv och ha en skön stund. Min sambo brukar ligga och smeka sig själv ibland och jag ser täcket röra sig, guppa lite. Kan oftast inte hålla mig utan sliter av henne täcket och sliter sönder hennes trosor vilket får henne att gå igång också.

• Anonym (Pappor i mysbyxor)

Vet inte om det var för att det var så länge sedan sist, men blev himla kåt på en pappa i mysbyxor i affären. Vet inte riktigt vad det var med honom, kanske barnvagnen, kanske klimakteriet, kanske hans fula grå mysbyxor och skäggstubb. Inte alls min typ egentligen, sjabbiga småbarnspappor med mage. Men han blev jag hejdlöst tänd på av någon anledning jag inte vet. Onanerade två gånger när jag kom hem och tänkte på mysbyxpappan sedan försvann tjusningen med honom.

• Törstiga tuppen
    Anonym (gubbsjuk) skrev 2020-11-03 02:30:06 följande:

Jag har inneboende i en stuga på tomten. Två unga tjejer som är ett par. Brukar ibland smyga runt utanför på kvällen och höra dem duscha tillsammans och ha sex. Det är riktigt upphetsande. 

Har beställt en liten spionkamera från amazon som ska sättas in ovanför deras säng om jag vågar.. 

Du är medveten om att du begår en brottslig handling om du gör så. I övrigt är det integritetskränkande och helt vidrigt om du frågar mig.
  • Anonym (Mmmmmmm)

Runda höfter och ett rejält knoppstånd är aldrig fel.

• Anonym (Göran.)

Jag blir kåt på en fantasi.

Jag och tre kvinnor har gruppsex. Alla slickar varandra tjejerna turas om att suga mig. Vi smeker varandra och allas händer är överallt. Det är 69:or i olika varianter. Tjejerna turas om att rida mig. Tjejerna slickar varandra/suger mig Som avslutning står alla tre kvinnorna på knä på rad och jag knullar varje tjej en stund och växelvis och väljer den skönaste att avsluta med. Jag drar mig ur och kommer genom att tjejerna suger runkar mig alla tre gör det skönt för mig samtidigt. Alla tre har också fått orgasmer antingen av varandra eller av mig.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (kk)

Sedan jag fyllde 40, nästan ingenting. Bara kärlek typ. 

Vet inte om det är relaterat till hormoner eller om det beror på en lång relation som tagit slut.

• Anonym (Bitjejen)

Min flickvän gör mig kåt :) Hon är ursexig, dels så är hon vacker men hon har också något speciellt, hög intelligens och den starkaste sexappeal jag känt av. Vi har varit tillsammans i snart 2 år men jag är så tagen av henne fortfarande.

• Pippo06

Jag blir alltid mer kåt än vanligt när jag haft trekant med kvinna i centrum. Helst en kvinna som är gift eller sambo. Man ser den där extra glöden i deras ögon och glupskheten när de får två

Svar på tråden Vad får er att bli kåt?