MoonK skrev 2021-05-02 16:57:54 följande:
Hej! Jag det stämmer :) hur har det gått för dig? Jag har inte ringt hängt med i trådarna.
Tusen tack för alla tips, du har gett så otroligt mycket hopp nu. Du anar inte hur mycket dina tips värmer. Jag blöder som bara den. Ingen idé att ens testa mig imorgon.
Jag ska ringa Sahlgrenska imorgon och prata med dem och även nämna det du sa.
Kram!
hej! nä förstår man inte kan hänga med på allt herregud det händer ju grejer i den här tråden hela tiden! =)
Jag ruvar just nu på en skitseg 3 dagars embryo som bara hade 4 celler.. så inte mkt hopp till den, de håller dessutom på att långtidsodla kompisen på labbet till dag 7(!!) för att se om det blir en blastocyst som de kan frysa i morgon.. mirakel KAN ju ske så jag har inte kastat in handduken ännu men känns svårt denna gången. fick tillbaka en blastis i feb som inte tog sig heller..
Tråkigt att du känner att det inte gått vägen denna gången heller, man vet ju vad mkt blod betyder normalt sett :(
Härligt om man kan inge lite hopp, man vägrar ju liksom ge upp i den här svängen..
jag läste om din tuffa återföring, jag har också lite ärrvävnad etc på livmoderhalsen men återföring har funkat om jag haft SPRÄNGFYLLD blåsa så jag är alltid tokkissnödig inför embryo transfer för att det ska funka, men de brukar säga att har du fött ett barn så har det ju uppenbarligen töjt ut sig en del ;) lät tufft för dig, det är ju liksom det viktigaste momentet av allt egentligen men som är väldigt enkelt för de flesta :/