Anonym (S) skrev 2021-01-16 07:03:09 följande:
Förstår inte riktigt inlägget. Om du inte ser ett behov av en relation med en kvinna som inte bygger på något annat än ett ömsesidigt jntresse för sex ska du ju inte ha det heller.
Jag förstår heller inte varför du skulle ha en kärleksrelation med någon som du finner ointressant, inte tycker är rolig att umgås med eller attraktiv. Det finns ju ingen anledning vad jag kan se att ha det.
Fast är du kompromisslös om du väljer bort relationer med folk som du inte gillar? Och är det alltså fel av dig menar du?
Förstår inte riktigt inlägget. Om du inte ser ett behov av en relation med en kvinna som inte bygger på något annat än ett ömsesidigt jntresse för sex ska du ju inte ha det heller.
Jag tror att många män stannar kvar i eller etablerar relationer för att säkra tillgången till sex eftersom det är ett hästjobb att hitta en kvinna på krogen varje gång man är sugen och risken är stor att man går hem ensam.
Jag förstår heller inte varför du skulle ha en kärleksrelation med någon som du finner ointressant, inte tycker är rolig att umgås med eller attraktiv. Det finns ju ingen anledning vad jag kan se att ha det.
Vem har sagt något om kärlek? Många män nöjer sig med bra sex eller t om dåligt sex hellre än inget sex. Det är kvinnor som är relations/kärleksfixerade.
Fast är du kompromisslös om du väljer bort relationer med folk som du inte gillar? Och är det alltså fel av dig menar du?
Det beror på anledningen till att man inte gillar personen. Man väljer givetvis själv vilka saker man kan acceptera. Feta kvinnor som attraheras av långa män tycker att män som inte attraheras av tjocka kvinnor är kräsna och trångsynta. Skillnaden är att feta kvinnor kan gå ner i vikt men männen kan inte bli längre.
Kvinnor siktar av okänd anledning in sig på saker som män inte kan göra något åt. Kvinnor kan justera storlek på både bröst och slida. Män med penis som ett lillfinger duger som vän men inte mer. Själv är jag både lång och normalutrustad vilket jag är väldigt tacksam för när jag läser om män som är mindre lyckligt lottade.