Anonym (Frida) skrev 2021-01-15 12:00:16 följande:
Men hur kan det vara kvinnans fel? Jag få mängder med uppsatser från killar, det finns inte en chans att jag ska hinna gå igenom allt.
Problemet är ju att dina killkompisar och bröder förstör för dig genom att ragga så brett! Ni skriver till allt och alla istället för att välja ut och satsa på kvinna i taget.
Jag ser ju på det jag får att det är mycket standard tex. Få som uppmärksammat mina hobbys eller kommenterar något jag skriver. De basunerar ut detta till alla tjejer som ser någorlunda ok ut.
Om ni killar var mer selektiv (som vi tjejer) och sökte med hjärtat istället för k*ken så hade balansen varit så mycket bättre.
Men varför ska jag som tjejen bjuda till på en massa inlägg och texter som enbart hamnar om att få napp och inget större intresseförening just mig?
Som kille har man all tid i världen att sitta och skriva till kvinnor eftersom man inte får några meddelanden att läsa :)
Det vore intressant att se vad som hände om män bara kunde svara på meddelanden?
Jag lät flera jämnåriga kvinnor läsa min profiltext och fick mycket beröm. Alla fyra bedömde mig mellan 6-8 då jag är lång, smal och uppfattas av dem som lättsam och trevlig. En av dem trodde mig inte när jag sa att det var stendött Det är hon som numera är sambo med en man som jag fixade dejten med hennes profil.