• Anonym (Molly)

Upptäckte via PM att min man är otrogen

Jag gick igenom min mans pm och upptäckte att han skriver med andra tjejer, han skriver i stil med att han älskar dem, saknar dem, vill träffa dem. Vissa ska han ha träffat och då står det att dem hade det mysigt. ???? vad ska jag göra? ???????????? är det jag som är paranoid? ????????

• Svar på tråden Upptäckte via PM att min man är otrogen
  • molly50
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-02-03 15:35:59 följande:
    På vilket sätt tycker du att du själv tillför mognad och begåvning i trådar på FL.
    Jag har aldrig påstått att jag tillför mognad eller begåvning.
    Men jag är aldrig otrevlig och använder mig aldrig av några löjliga härskartekniker.
    Jag försöker så gott jag kan att hålla diskussionerna på en vettig nivå.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (man) skrev 2021-02-03 15:42:09 följande:
    Som sagt, vi kan tycka vad vi vill om det men det är i slutändan upp till rätten att döma.
    Det är inte min eller din åsikt, det är fakta.
  • Anonym (man)
    Anonym (Suck) skrev 2021-02-03 15:52:49 följande:
    Det är inte min eller din åsikt, det är fakta.
    Ja det är fakta att det är rätten som avgör vilka anmälan som anses godtagbara eller ej
  • Anonym (man)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-02-03 15:44:52 följande:
    Har inte sett en enda vettig fråga från dig. Det finns inget att svara på, du håller bara en massa tröttsamma brandtal utifrån din känsla utan den minsta substans i hur saker fungerar i den stora världen och vilka regler som gäller.
    Jasså säger du det, låter ju ganska märkligt eftersom jag repeterade dem flera ggr och tom skrev dem med både fet stil och understrykning. Hur har du lyckats missa det?

Om det är substans eller ej i dem kan väl diskuteras men en bra början är väl att du öht svarar på dem istället för att slänga dig med irrelevant BS och härskartekniker?
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (man) skrev 2021-02-03 16:20:05 följande:

Jasså säger du det, låter ju ganska märkligt eftersom jag repeterade dem flera ggr och tom skrev dem med både fet stil och understrykning. Hur har du lyckats missa det?

Om det är substans eller ej i dem kan väl diskuteras men en bra början är väl att du öht svarar på dem istället för att slänga dig med irrelevant BS och härskartekniker?

Spelar ingen roll om du skriver i fetstil, blir inte vettiga frågor och substans i frågorna för det.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (man) skrev 2021-02-03 16:16:59 följande:
    Ja det är fakta att det är rätten som avgör vilka anmälan som anses godtagbara eller ej
    Det är fakta att otrohet inte är psykisk misshandel.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (man) skrev 2021-02-03 15:35:25 följande:
    Tror du de på fullt allvar bryr sig om Arne känner sig kränkt av att ha blivit avslöjad?

Vad tror du ett sånt ärende kommer får för prio?

Att ignorera när det passar och skriva när det passar är oerhört barnsligt och fegt, men om det är så du vill göra så visst ...
    JA, precis så vill jag göra!
    Och vad du tycker om det har väldigt låg prioritet.

Så, nu får vi se om jag svara dig igen. Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (man)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-02-03 16:24:20 följande:
    Spelar ingen roll om du skriver i fetstil, blir inte vettiga frågor och substans i frågorna för det.
    Och som sagt, om det är substans eller ej kan diskuteras, men ditt sätt att skita i att svarar på frågor och hellre pyssla med härskartekniker säger ju en hel del.

Jag tycker tex ALLT du sagt i denna tråd saknar substans och är bara en massa BS men jag kommenterar det ändå och svarar på dina frågor.
  • Anonym (man)
    Anonym (Mimmi) skrev 2021-02-03 16:27:26 följande:
    JA, precis så vill jag göra!
    Och vad du tycker om det har väldigt låg prioritet.

Så, nu får vi se om jag svara dig igen. Kram {#emotions_dlg.flower}
    Japp, hur du argumenterar är upp till dig. 
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (man) skrev 2021-02-03 16:28:27 följande:

Och som sagt, om det är substans eller ej kan diskuteras, men ditt sätt att skita i att svarar på frågor och hellre pyssla med härskartekniker säger ju en hel del.

Jag tycker tex ALLT du sagt i denna tråd saknar substans och är bara en massa BS men jag kommenterar det ändå och svarar på dina frågor.

Nu pratar du i nattmössan. Jag har inte frågat dig om något som jag inte redan vet hur du tänker svara på. Helt enkelt rätt meningslöst att konversera med dig. Jag styrs av en helt annan moral och helt andra värderingar än vad du gör. Kommer aldrig att accepterar snokande och att man kan tänka sig att bryta mot lagar och regler för att hitta bevis på en otrohet och jag ser inte på otrohet på samma sätt som du gör och kommer aldrig att göra det.
Svar på tråden Upptäckte via PM att min man är otrogen