BF november 2021
Tänkte vi kunde prata av oss lite här :)
De som vill va med i fbgruppen kan skicka meddelande åt mig här på familjeliv, med namn på fb och profilbild.
Jag joinar er också.. kul att det är ett gäng som är gravida samtidigt som en själv ????????
BF 1 november
Känner mig bara kissnödig ofta, har mensvärk & är riktigt uppblåst
För övrigt har inga andra symptom börjat visa sig än
Jag har bf 3/11, vecka 6+0, har endast haft liite molvärk å svullna bröst samt ev tröttare än vanligt, men är så orolig tycker inte ja känner så mkt, har två sena MA i bagaget under förra året så man är väl extra nojig men har även två barn med helt komplikationsfria graviditeter -15 och -17.
Någon annan än jag som har väldigt lite symtom?
GRATTIS till alla förresten!!!
Ja alltså ibland tror jag att jag har föreställt mig allt hahah känner mig inte gravid alls utom det jag skrev innan
Nån i tråden som fått 2-3 veckor på cb digital och har koll på hur många dagar efter ÄL ni var då eller vilken vecka? Jag skulle gärna vilja ta ett om några dagar och se ökning från 1-2 till 2-3 men vill inte riskera att ta för tidigt så jag ska börja noja om det fortfarande visar 1-2. Men samtidigt är jag sjukt otålig på att få se så det går åt rätt håll och vill inte vänta onödigt länge, hehe.
GRATTIS till alla förresten!!!
Ja alltså ibland tror jag att jag har föreställt mig allt hahah känner mig inte gravid alls utom det jag skrev innan
Skönt att höra att fler har lite symtom, har du barn sen innan?
Jag har vul på måndag så ganska nervös men hoppas innerligt de ser bra ut
Skönt att höra att fler har lite symtom, har du barn sen innan?
Jag har vul på måndag så ganska nervös men hoppas innerligt de ser bra ut
Ni med inbokade tidiga vul, hur får ni den möjligheten? Går ni privat? Här finns det inte en privat mottagning så långt ögat når, annars hade jag nog bokat in en koll.
Det lilla jag märker av märker jag BARA på kvällarna. När man väntar barn 4 tror man att man ska veta hur det känns för en själv att vara gravid, men nejdå. Alla mina graviditeter har varit väldigt olika varandra. Men sämst mådde jag med första barnet, det är lite som att min kropp vande sig vid graviditetshormoner efter det och mest tänker ?jaha, så var det dags igen då alltså?.
Ni med inbokade tidiga vul, hur får ni den möjligheten? Går ni privat? Här finns det inte en privat mottagning så långt ögat når, annars hade jag nog bokat in en koll.
Det lilla jag märker av märker jag BARA på kvällarna. När man väntar barn 4 tror man att man ska veta hur det känns för en själv att vara gravid, men nejdå. Alla mina graviditeter har varit väldigt olika varandra. Men sämst mådde jag med första barnet, det är lite som att min kropp vande sig vid graviditetshormoner efter det och mest tänker ?jaha, så var det dags igen då alltså?.