BF november 2021
Tänkte vi kunde prata av oss lite här :)
De som vill va med i fbgruppen kan skicka meddelande åt mig här på familjeliv, med namn på fb och profilbild.

Tack för din omtanke och beklagar att du också behövt genomgå ett missfall
Låter klokt gällande testande, jag plussade på vad jag tror var några dagar före bim (trodde då jag testat på bim men började räkna och insåg att det nog var någon dag kvar till bim då) och fick otroligt svagt, så var givetvis tvungen att kolla så de ökade men nog har det satt griller i huvudet så man undrar om de är som de ska, har alltid tidigare fått så tydliga plus direkt men men kan ju ha räknat fel med äl å bim osv.
Menar du att du hade minst symtom den grav som blev missfall? Ja allt detta oroande man ska känna alltså
Ska du göra något tidigt ul?
vad kul att flera hittat hit och grattis alla! Ber om ursäkt att jag inte svarat på pm, och lagt till er i gruppen , men har mått så jäkla dåligt hela veckan.
Mår så otroligt illa att jag inte kan sova, sonen vaknar typ 5 ggr per natt och är VAKEN (aldrig hänt innan typ), och ja, allt känns så konstigt nu som man är i ett moln typ. Fick fråga min sambo imorse om vi var till grannarna igår, han ba "eh jaa hur kan du inte minnas det."
hoppas allt är bra med er andra! :D
vad kul att flera hittat hit och grattis alla! Ber om ursäkt att jag inte svarat på pm, och lagt till er i gruppen , men har mått så jäkla dåligt hela veckan.
Mår så otroligt illa att jag inte kan sova, sonen vaknar typ 5 ggr per natt och är VAKEN (aldrig hänt innan typ), och ja, allt känns så konstigt nu som man är i ett moln typ. Fick fråga min sambo imorse om vi var till grannarna igår, han ba "eh jaa hur kan du inte minnas det."
hoppas allt är bra med er andra! :D
Få väl hoppas in här.. om detta testet visar rätt.
Sist ja plussade så var det lika svagt på bm dagen.

Få väl hoppas in här.. om detta testet visar rätt.
Sist ja plussade så var det lika svagt på bm dagen.
Grattis!! Hoppas att det går bra med graviditeten :)
Här börjar jag känna mig smygillamående på morgonen - men der försvinner direkt när jag äter :)
Har ni andra börjat må illa än?
Oh..my..God... Plussade precis..lillebror är 1 år, storebröderna är 4 år (tvåäggstvillingar)...Och nu plussade jag igen...vi hade planerat för att bli gravida, men i veckan så bestämde vi oss för att vi ska flytta upp 100 mil i Sverige till Norrland vart jag bott förut och hade då tänkt pausa fertilitetskliniken..men tydligen hade det redan hunnit ta sig ???? så nu blir det flytt med bebis i magen eller bebisar ????????????????????????
Grattis!! Hoppas att det går bra med graviditeten :)
Här börjar jag känna mig smygillamående på morgonen - men der försvinner direkt när jag äter :)
Har ni andra börjat må illa än?