BF november 2021
Tänkte vi kunde prata av oss lite här :)
De som vill va med i fbgruppen kan skicka meddelande åt mig här på familjeliv, med namn på fb och profilbild.
Då var vul avklarat, enl bm var det en frisk graviditet men inte i veckan 7 som jag trodde utan hon fick det till 5+4, vilket faktiskt inte låter helt osannolikt med tanke på att jag hade så otroligt svaga plus kring vad jag trodde var bim, men som blev starkare.. så nytt vul om tvåveckor så jag får se hjärtaktivitet, så ja känner mig hoppfull å håller tummarna att de blir positivt besked då
Någon mer som gjort vul I dagarna eller snart ska göra?
Jag ska göra vul imorrn, är sååååå nervös!
Här fixar bm allt sånt så jag ringde mvc dagen efter jag plussade så bokade hon alla besök åt mig :)
Då var vul avklarat, enl bm var det en frisk graviditet men inte i veckan 7 som jag trodde utan hon fick det till 5+4, vilket faktiskt inte låter helt osannolikt med tanke på att jag hade så otroligt svaga plus kring vad jag trodde var bim, men som blev starkare.. så nytt vul om tvåveckor så jag får se hjärtaktivitet, så ja känner mig hoppfull å håller tummarna att de blir positivt besked då
Någon mer som gjort vul I dagarna eller snart ska göra?
Åh vad härligt att höra! Glädjande besked! Jag ska iväg på första VULet om 1,5 timme och börjar bli riktigt nervös. När jag plussade var det en självklarhet att boka tidigt VUL även denna gången men nu känns det nästan som att jag inte vill göra det, trots att jag längtat efter denna dagen i nästan 3 veckor. Jag vet varken ut eller in och oroar mig extremt mycket idag trots att jag varit ganska lugn ändå fram tills igår. Tänker tankar dom att: är det inte bättre att få veta på KUB ändå än tidigt UL.
Vill gärna bli medlem i facebookgruppen då jag fattar noll av FL. Tror jag har lyckats meddela TS iallafall.. Plussade svagt idag och tror BF blir runt 19/1.
Vill oxå vara med i fb gruppen. Jag plussade idag och har bf 21/11 :)
Okej så spännande, förstår din nervositet, de är väl med lite blandade känslor spec när man inte vet vad man har att vänta men allra oftast är de ju faktiskt positiva besked de kommer säkerligen gå bra ska du se, vilken vecka är du I? Själv längtar jag nu till nästa vul, de blir mer verkligt om man kan få se med hjärtaktivitet osv
Åh så spännande med vul skönt att bm fixar sånt, vilken vecka är du I?
Ja jag har otroligt blandade känslor. Sitter i väntrummet nu. Jag skall vara i v 8 (7+0) men jag tror att det kommer bli lite bakåtflyttat så att det är säkert 6+6 eller något sådant. Förra gången gjorde jag i v 7(6+2) och då mätte det exakt det. Men nu var det lite svagt på BIM dagen så jag tror att det inte är riktigt så exakt denna gången
Okej, vilken vecka är du i?
Jag funderar på att ta kontakt med mvc efter nästa vul, här får man boka vul osv själv de gör inte bm på mvc så har inte kontaktat henne än.