BF november 2021
Tänkte vi kunde prata av oss lite här :)
De som vill va med i fbgruppen kan skicka meddelande åt mig här på familjeliv, med namn på fb och profilbild.
Skönt att höra att fler har lite symtom, har du barn sen innan?
Jag har vul på måndag så ganska nervös men hoppas innerligt de ser bra ut
Hej hoppar in här!
Plussade den 25 februari 5 dagar innan beräknad mens. Jag har en dotter på 4 månader som jag helammar. Så att man blev gravid så snabbt blev en chock och inte riktigt planerat.. Har redan ångest och skuldkänslor för min dotter att jag inte ska vara 100% fokuserad på henne de första året. Någon annan som också fått barn tätt? Hur mådde ni?
Har BF 9 Nov enligt app. Precis som dottern hehe.
Övriga symptom är andfådd och hög puls. Hör typ min egen puls.. Hade exakt samma med dottern så.. Jag är för övrigt en testnörd så har testat 1 gång/dag med billiga test för att se att sträcken blir starkare. Vilket de blivit. Har för övrigt liiite bruna flytningar nästan varje dag och mensvärk samt ryggvärk.
Hej hoppar in här!
Plussade den 25 februari 5 dagar innan beräknad mens. Jag har en dotter på 4 månader som jag helammar. Så att man blev gravid så snabbt blev en chock och inte riktigt planerat.. Har redan ångest och skuldkänslor för min dotter att jag inte ska vara 100% fokuserad på henne de första året. Någon annan som också fått barn tätt? Hur mådde ni?
Övriga symptom är andfådd och hög puls. Hör typ min egen puls.. Hade exakt samma med dottern så.. Jag är för övrigt en testnörd så har testat 1 gång/dag med billiga test för att se att sträcken blir starkare. Vilket de blivit. Har för övrigt liiite bruna flytningar nästan varje dag och mensvärk samt ryggvärk.
Grattis!
Jag (v.6+2) är pigg som en lärka på morgnarna, vaknar av mig själv runt kl. 06 varje morgon men däremot efter middagen vid typ kl.19, då är jag redo att gå och lägga mig och kan knappt hålla ögonen öppna
Känner igen hungern du nämner, är helt besatt av gröna äpplen som faktiskt mättar bra som mellanmål. Om det är craving eller ej vet jag inte riktigt hehe.
Tack! Grattis själv! ???? ja märkligt det där, jag är verkligen ingen morgonmänniska så fattar inget av att vakna så tidigt plötsligt. Jasså spännande med gröna äpplen. Jag känner att jag behöver äta så mycket mer än vanligt!
Förresten tips släng på lite jordnötssmör på äpplena om du gillar det så blir du mättare!
Känns som vi ligger ganska lika! :D
Jag plussade också i förrgår, är i v 3+4 och har bf 20 november. Har ett barn sedan innan som föddes i januari 2019.
Jag har inte känt så mycket än. En våg av illamående på kvällen igår som släppte efter några minuter, samt mensvärkskänsla i magen på kvällen när jag skulle sova.
Hej hoppar in här!
Nån i tråden som fått 2-3 veckor på cb digital och har koll på hur många dagar efter ÄL ni var då eller vilken vecka? Jag skulle gärna vilja ta ett om några dagar och se ökning från 1-2 till 2-3 men vill inte riskera att ta för tidigt så jag ska börja noja om det fortfarande visar 1-2. Men samtidigt är jag sjukt otålig på att få se så det går åt rätt håll och vill inte vänta onödigt länge, hehe.
Jag tog på ÄL+12 och fick då 2-3 veckor. Jag har kort lutealfas så detta var BIM+1. Fick samma när jag blev gravid med sonen, såg aldrig 1-2 veckor på de testen trots att jag testade rätt tidigt. Men det är ju ganska olika beroende på när ägget fäste osv