Emmalucy skrev 2021-04-30 16:14:41 följande:
Jag är lite i samma sits som dig, försöker egentligen inte tänka på det - jag går på CSN just nu men trots att mitt SGI är skyddat så blir det verkligen inte mycket pengar :( men min kille tjänar bra så jag är tacksamma att han kan hjälpa till med stora inköp och jag kan göra de mindre - typ det jag vill :) gäller båda nu och i framtiden med bebisen
hellow0rld skrev 2021-04-30 12:35:39 följande:
Hoppar in här då jag har följt inlägget ett tag. Har BIM 10/5 - min barnlängtan tar kål på mig.
Välkommen! :) är du programmerare eller bara tyckte att namnet var roligt? :DHej, kram! :( det låter bra att skita i appen och stickor, har man ett hum så kan man utgå ifrån det och då har man bra chanser utan att behöva veta exakta dagen :) hoppas det ger dig tillbaka lite ?sanity?! Vad blir nästa steg för dig i utredningen, är ni också tvugna att vänta innan IVF?
Hur känns det med akupunkturen? Jag blev mycket lugnare av det, men den månaden jag gick först till kliniken så hade jag tidig äl och en kemisk grav, nästa cykel hade jag akupunktur dag 2,3,4(och 5) och sen kom äl tidig igen så vi hann inte med dag 12,13,14. Jag pausar denna cykel och ska köra på nytt efter nästkommande mens :)
Hej! Ja, jag tror det bara ökar chanserna för vår del att strunta i det, då det bara blir ett kontrollbehov och stress att hålla på så. Jag har koll på cykeln tillräckligt för att veta vilken period vi behöver ha sex liksom. Vi har försökt i 1 år om en månad så förns då kan kliniken skicka en remiss för ivf, sen så kan vi tidigast få ivf i augusti om vi vill det då. Så kommer förmodligen boka in det då.
Det känns bra! Jag känner mig också lugnare av det absolut. Oj okey! Jag har gått 1 gång i veckan, svårt att få till oftare än så med jobbet. Än så länge så har jag bara gått för stressen, men vi har pratat om att gå på fertiliteten så småningom. Jag har väl för mycket stress i kroppen nu bara för att gå på de punkterna.