BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Jag vågade på mig att ta ett digitalt med morgonurinet och titta!! ????

Grattis!! :D
Åh, vill du dela din graf? Vet att det skiljer så mycket från person till person, men tycker ändå det är intressant att se hur olika det kan vara :)

Jag hade feber de dagar som är borta ur cykeln.
Jag är på BIM-1 så vågar inte ropa hej ännu, men tempen stack upp i morse så jag tog ett CB early och såg direkt ett svaaagt blått streck. Sambon såg det också. Ska köpa hem fler tester till i morgon! Man har ju hört så mycket om spökstreck så inte övertygad ännu, mer än att tempen gick upp 0.13 när den egentligen ska gå ner nu inför mens.
Jag är på BIM-1 så vågar inte ropa hej ännu, men tempen stack upp i morse så jag tog ett CB early och såg direkt ett svaaagt blått streck. Sambon såg det också. Ska köpa hem fler tester till i morgon! Man har ju hört så mycket om spökstreck så inte övertygad ännu, mer än att tempen gick upp 0.13 när den egentligen ska gå ner nu inför mens.
Har du bild på testet?
När jag tog fotot så var jag tvungen att dubbelkolla på stickan att det syntes något. Bilden plockade inte alls upp vad jag såg irl. Kunde hålla testet på en armlängdsavstånd och se ett svagt streck. Men nu är jag mest rädd för spökis! Och mens! Vill inte få upp hoppet... Så får vi se hur bra familjelivs upplösning av bilder är :)
Tycker det är väldigt tydligt! Sedan har jag tyvärr hört en del negativt om dessa. Men hoppas fallet inte är så för dig :)