BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Tempen har gått ner till vanlig temp och negativt test på cd28. Tydligen enligt appen har jag 27 dagars cykler men eftersom jag äter progesteron kommer inte mensen förrän dagen efter avslut.
Men jag är ändå med i den här tråden med bim 29-30/6 ist, hehe.
Ja det är sant, men jag tycker det är så kul att testa, så kan inte hålla mig haha! xD. Har faktiskt lite ömma bröst med, men det kan likadana vara pga mensen så det vågar jag inte lita på :).
När ska du testa Juniprinsen? Tänket du vänta till bim? :).
Åh, har läst igenom alla inlägg sedan jag var inne sist igår förmiddag och ser att det är flera som plussat sedan dess.
Stort grattis till er!!
Passar även på att skicka massa pepp och omtanke till er som är mitt uppe i börja testa/invänta Bim och ska-det-ta-sig-den-här-gången funderande. :)
Lite chockad just nu. Tog ett digitalt test nu på jobbet som visade positivt!! Med två småbarn så fick vi bara till det samma dag som positivt ÄL test men det var tydligen tillräckligt.

Vanligt att tempen går ner runt den perioden då ägget ska fästa. Så ta det lugnt ett tag till :)
Tempen har gått ner till vanlig temp och negativt test på cd28. Tydligen enligt appen har jag 27 dagars cykler men eftersom jag äter progesteron kommer inte mensen förrän dagen efter avslut.
Men jag är ändå med i den här tråden med bim 29-30/6 ist, hehe.
Lite chockad just nu. Tog ett digitalt test nu på jobbet som visade positivt!! Med två småbarn så fick vi bara till det samma dag som positivt ÄL test men det var tydligen tillräckligt.
BIM -3 och negativt. Varför testar jag när jag inte ska?! ;)
Inbillar mig att brösten är lite ömma, på sidorna. Men jag minns inte om det brukar vara så vid mens.. jag har däremot mindre flytningar än jag brukar. Innan mens brukar det komma ganska krämiga flytningar, men nu är jag nästan helt torr.
Åh, stort grattis! :D har du haft några symptom eller känt av det? :)