BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Förstår känslan, tjuvstartade också idag. Tänkte kika när du har BIM och ser ätt du också fallit bort i listan så du vet :)
Åh Grattis! Det där är positivt :)
Åh Grattis! Det där är positivt :)
Men vad faaan, det är tredje gången jag får lägga till mig i listan, gjorde ju precis det :p det kanske är ödet som säger att jag inte får vara med denna månad.... :p
Hörni, jag är i chock.
CD28, bim-4 och ett Babyplan testa tidigt.
Ett väldigt tydligt positivt ;) Grattis grattis!! :)
Wow! Stort grattis :)
Tror det är kört för mig denna månad :(
Tempen har störtdykt två dagar nu. Äl+8. Sist jag slutade med preventivmedel kom första mensen äl+9, så tror den är på ingång. Inga symtom på en ev. graviditet, så väntar mig mensen imorgon.
Kört för mig också.. BIM idag, tog ett "testa tidigt" som blev totalt blankt. Så nu har jag gett upp denna månaden och satsar på nästa månad.. Trist, hade verkligen en bra känsla! Lycka till ni andra! :)
Tror det är kört för mig denna månad :(
Tempen har störtdykt två dagar nu. Äl+8. Sist jag slutade med preventivmedel kom första mensen äl+9, så tror den är på ingång. Inga symtom på en ev. graviditet, så väntar mig mensen imorgon.