• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • PrettyMoon
    Hallonglass91 skrev 2021-06-01 19:18:42 följande:

Förstår känslan, tjuvstartade också idag. Tänkte kika när du har BIM och ser ätt du också fallit bort i listan så du vet :)

Så har alltså BIM 8/6, en dag efter dig :) fast det känns lite osäkert då min cykel är oregelbunden och om jag fick ÄL när jag tror skulle det innebära en 16-dagars lutealfas. Så jag hoppas på att det kan vara nåt tidigare :)
  • wilmisenn
    MBL1712 skrev 2021-06-01 21:20:01 följande:

Åh Grattis! Det där är positivt :)

Tack så mycket fina du! <3
  • Hallonglass91
    PrettyMoon skrev 2021-06-01 19:28:55 följande:

Men vad faaan, det är tredje gången jag får lägga till mig i listan, gjorde ju precis det :p det kanske är ödet som säger att jag inte får vara med denna månad.... :p

Haha nej, det tror jag inte? :p snarare att du kämpar dig in om och om igen, så lär det vara din månad.
  • Hallonglass91
    Anonym (E) skrev 2021-06-01 14:28:47 följande:

Hörni, jag är i chock.

CD28, bim-4 och ett Babyplan testa tidigt.

Wow! Stort grattis :)
  • Anonym (E)
    MBL1712 skrev 2021-06-01 21:22:23 följande:

Ett väldigt tydligt positivt ;) Grattis grattis!! :)

Tack!! :D Ja helt sjukt, jag tog ett vanligt test senare på eftermiddagen och det blev positivt direkt det med. Jag trodde inte att det skulle visa så tydligt :P
  • Anonym (E)
    Hallonglass91 skrev 2021-06-01 23:02:15 följande:

Wow! Stort grattis :)

Tack så jättemycket! :D
  • ugglans

Tror det är kört för mig denna månad :(

Tempen har störtdykt två dagar nu. Äl+8. Sist jag slutade med preventivmedel kom första mensen äl+9, så tror den är på ingång. Inga symtom på en ev. graviditet, så väntar mig mensen imorgon.

• Syren93

Kört för mig också.. BIM idag, tog ett "testa tidigt" som blev totalt blankt. Så nu har jag gett upp denna månaden och satsar på nästa månad.. Trist, hade verkligen en bra känsla! Lycka till ni andra! :)

• Anonym (Ilse)
    ugglans skrev 2021-06-02 06:27:07 följande:

Tror det är kört för mig denna månad :(

Tempen har störtdykt två dagar nu. Äl+8. Sist jag slutade med preventivmedel kom första mensen äl+9, så tror den är på ingång. Inga symtom på en ev. graviditet, så väntar mig mensen imorgon.

Vanligt att tempen går ner runt den perioden då ägget ska fästa. Så ta det lugnt ett tag till :)
Svar på tråden BIM Juni