BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Ja det är sant, men jag tycker det är så kul att testa, så kan inte hålla mig haha! xD. Har faktiskt lite ömma bröst med, men det kan likadana vara pga mensen så det vågar jag inte lita på :).
När ska du testa Juniprinsen? Tänket du vänta till bim? :).
Här kommer en till bild.
Jag vet att det tar lång tid, men det gör det ju inte mer uthärdligt som du säkert själv vet :(
Att förlora ett barn är sån stor chock och omställning, att inte få hålla i det där efterlängtade barn du väntat på i 9 månader. Det är vansinne att uppleva.
Tack för tips <3
Jag har beställt hem q10 nu för framtida ägg om vi inte blir gravida på en gång.
Jag har provat både munkpeppar och apiforce denna månad. Jag har inte provat rosenrot förut, jag trodde det var mest för lust och ork? :)
Ja <3
Stort grattis! Vi har samma turdag, verkar det som. Jag har äntligen gjort det digitala testet, och fick positivt svar!

Stort grattis! Vi har samma turdag, verkar det som. Jag har äntligen gjort det digitala testet, och fick positivt svar!
Idag vågar jag äntligen lägga till!
Grattis till er som plussat!! Så roligt att höra.
Lägg gärna in här i listan när ni plussat efter ert namn.
Såg att jag tyvärr hoppat ur listan på något vis :/ så lägger in mig själv i tråden igen :)
1/6 Clearmoon, 27 år (2a försöket)
1/6 StoraMy, 33 år (1a försöket)
2/6 Syren93, 27 år (3e försöket, 1 missfall)
2/6 Anonym(Ilse), 34 år (3e försöket)
3/6 Wave Mother, 37 år (2a försöket) PLUSSAT
3/6 Skuggviol, 31 år (1a försöket, 2a barnet)
4/6 Hoppas2022, 37 år (3e försöket)
4/6 Längtarefterdig, 33 år (3e försöket, 1 missfall)
5/6 Mamma8212 38 år (1 försöket)
5/6 MBL1712, 35 år (1a försöket)
5/6 E, 28 år (första försöket - första barnet)
6/6 Elin11989, 31 år (2a försöket
7/6 Hallonglass91, 29 år (3e försöket, 1 missfall)
7/6 mangelica, 29 år (1a riktiga försöket, barn nr 6)
7/6 juniprinsen, 37 år (2a riktiga försöket)
8/6 DrLavernius, 27 år (2a försöket, första barnet)
13/6 muffins88, 33 år (2:a försöket)
15/6 Rårakan, 36 år (2a försöket, barn nr 3)
20/6 senapp, 33 år (3:e försöket, 1 MA)
22/6 Sweetjelly, 32 år (4e försöket)
24/6, lidhu, 27 år (2:a försöket, 1 missfall)
27/6 ElinVanessa12, 27 år (1a försöket, första barnet)
29/6 mariamariamaria, 30 år (2a försöket, första barnet)[/quote]
Det finns en enda studie på rosenrot som jag känner till, den visade på ökad fertilitet hos däggdjur men kan såklart bero på ökad lust :) Jag känner ökad äl sekret, mer ont när ägget släpper och ökad lust när jag tar rosenrot. Sen så bidrar både apiforce och rosenrot till östrogen som ger en bra och tjock hinna för ägget att fästa i. Men ja, finns nog inte mycket bevis för att det hjälper men jag hoppar på allt ändå. Sist tog det 10 år för mig att bli gravid och jag känner att jag har inte så lång tid på mig denna gång så jag gör allt för att bli gravid så snart som möjligt.
Idag vågar jag äntligen lägga till!