BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Tack, och grattis själv, jag tycker allt att ditt test ser positivt ut också!
Stort grattis! Vi har samma turdag, verkar det som. Jag har äntligen gjort det digitala testet, och fick positivt svar!
Här kommer en till bild.
Hörni, jag är i chock.
CD28, bim-4 och ett Babyplan testa tidigt.

Jag vet inte hur jag lägger till mig på listan så om någon vill och kan så får ni gärna hjälpa mig med det :) BIM 4/6 första försöket 2 barn
Känner efter alla möjliga symptom. Ena stunden känner jag mig gravid och andra inte. Har inte tagit något test än men kanske ska våga mig på det imorgon, känslan säger att det är positivt :) grattis till alla som plussat <3
Jag vet inte hur jag lägger till mig på listan så om någon vill och kan så får ni gärna hjälpa mig med det :) BIM 4/6 första försöket 2 barn
Känner efter alla möjliga symptom. Ena stunden känner jag mig gravid och andra inte. Har inte tagit något test än men kanske ska våga mig på det imorgon, känslan säger att det är positivt :) grattis till alla som plussat <3
Hörni, jag är i chock.
Grattis!
Hörni, jag är i chock.
Jag testade också i morse trots att det är lite för tidigt kanske när vi har BIM 7/6, men kände mig för nyfiken, det var med ett vanligt RFSU gravtest och det var också helt blankt. :( Men lever på hoppet!
JÄTTE STORT GRATTIS TILL ALLA SOM PLUSSAT! :D<3
Det vore kul om man skrev vilket datum man plussade på också? När man fick det första sträcket tänker jag på som man faktiskt såg utan att behöva vinkla och vrida :). Jag skulle tycka det va kul och se hur tidigt folk plussat :).