• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • ugglans
    StoraMy skrev 2021-06-02 11:01:26 följande:

Kunde inte koncentrera mig på jobbet så sprang och köpte ett digitalt test! Tror fortfarande inte på det här... inga symptom alls, ont i bröstvårtorna men thats it.

Stort grattis! Vad skönt att få det bekräftat :) Vilken dag är du på?
  • Elin11989
    mamma8212 skrev 2021-06-02 07:58:19 följande:

BIM -3 och negativt. Varför testar jag när jag inte ska?! ;)

Inbillar mig att brösten är lite ömma, på sidorna. Men jag minns inte om det brukar vara så vid mens.. jag har däremot mindre flytningar än jag brukar. Innan mens brukar det komma ganska krämiga flytningar, men nu är jag nästan helt torr.

Samma här ;) negativt på bim-3 eller bim-2. Mina bröst har varit ömma sedan I fredags, mest under och inuti plus att dom känns lite tunga, annars inga symtom på varken mens eller graviditet ännu
  • StoraMy
    ugglans skrev 2021-06-02 11:11:21 följande:

Stort grattis! Vad skönt att få det bekräftat :) Vilken dag är du på?

Tack! BIM-1 idag. Det var tempen som gjorde att jag tog ett gravtest imorse.
  • ugglans
    StoraMy skrev 2021-06-02 11:24:29 följande:

Tack! BIM-1 idag. Det var tempen som gjorde att jag tog ett gravtest imorse.

Spännande! Steg den kraftigt? :)
  • StoraMy
    ugglans skrev 2021-06-02 11:46:36 följande:

Spännande! Steg den kraftigt? :)

Kraftigt för att vara min temp :) Den gick upp 0.13 grader. I normala fall så sjunker den med ca 0.2-0.3 dagen innan mens. Tempar du? :)
  • Hoppas2022
    StoraMy skrev 2021-06-02 11:01:26 följande:

Kunde inte koncentrera mig på jobbet så sprang och köpte ett digitalt test! Tror fortfarande inte på det här... inga symptom alls, ont i bröstvårtorna men thats it.

Stort grattis :D
  • ugglans
    StoraMy skrev 2021-06-02 12:00:25 följande:

Kraftigt för att vara min temp :) Den gick upp 0.13 grader. I normala fall så sjunker den med ca 0.2-0.3 dagen innan mens. Tempar du? :)

Ja jag gör det. Men min är överallt känns det som haha! Vill du visa din? :)

• Juniprinsen
    Hoppas2022 skrev 2021-06-02 09:13:12 följande:
    Det syns! Själv litar jag inte på CB, jag fick ett synligare streck än detta och var inte gravid. Men håller tummarna för att ditt är början på ett positivt test!
    Alltså, det där lät jobbigt att först få utslag på graviditet och sedan att det visar sig inte stämma. Då får man ju förhoppningar som inte stämmer.

Tack ändå för att du delar med dig, då ska jag vara försiktig då jag ska testa med CB early i morgon.

Håller tummarna för att du snart blir gravid! Glad
Svar på tråden BIM Juni