BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Jag har också hört lite halvdåligt om både CB och rfsu. Vad rekommenderar ni att man köper som kan finnas i butik på apoteket? Digitala enbart? Vi hoppas, men törs som sagt inte ta ut någon seger i förskott :)
När jag tog fotot så var jag tvungen att dubbelkolla på stickan att det syntes något. Bilden plockade inte alls upp vad jag såg irl. Kunde hålla testet på en armlängdsavstånd och se ett svagt streck. Men nu är jag mest rädd för spökis! Och mens! Vill inte få upp hoppet... Så får vi se hur bra familjelivs upplösning av bilder är :)
Lite chockad just nu. Tog ett digitalt test nu på jobbet som visade positivt!! Med två småbarn så fick vi bara till det samma dag som positivt ÄL test men det var tydligen tillräckligt.
Jag vågade på mig att ta ett digitalt med morgonurinet och titta!! ????
Jag har också hört lite halvdåligt om både CB och rfsu. Vad rekommenderar ni att man köper som kan finnas i butik på apoteket? Digitala enbart? Vi hoppas, men törs som sagt inte ta ut någon seger i förskott :)
Grattis till alla som plussat <3
Så spännande att gå in och se allt som hänt varje dag, och följa hur det går för alla!
Jag ringde till barnmorskemottagningen igår och har fått tid imorgon för hälsosamtal. Allt känns så nytt och jag är fortfarande orolig att jag EGENTLIGEN inte är gravid eller att det ska gå fel på något sätt. Hoppas att det lugnar lite att gå på samtalet.
Äl+9 idag (Bim-5). Tog 2 test imorse, ett från abblo pharma som visade negativt, men ett från tent testa super tidigt som jag faktisk kunde ana en skugga på inom tiden. Men gick inte att få.med på bild tror jag. Kan ni se något? :)
För övrigt så har jag sedan igår haft nära till kväljningar, vilket har varit ett tidigt tecken för mig. Inte illamående utan att jag kvällen mig vid vissa syn/smak/lukt intryck.

Äl+9 idag (Bim-5). Tog 2 test imorse, ett från abblo pharma som visade negativt, men ett från tent testa super tidigt som jag faktisk kunde ana en skugga på inom tiden. Men gick inte att få.med på bild tror jag. Kan ni se något? :)
För övrigt så har jag sedan igår haft nära till kväljningar, vilket har varit ett tidigt tecken för mig. Inte illamående utan att jag kvällen mig vid vissa syn/smak/lukt intryck.
Stort grattis :D
Kunde inte koncentrera mig på jobbet så sprang och köpte ett digitalt test! Tror fortfarande inte på det här... inga symptom alls, ont i bröstvårtorna men thats it.