BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Jag har exakt samma symptom som dig och vi har ju BIM samtidigt? Testade mig igår med ett tidigt test och det var helt negativt. Så besviken för det var ändå på BIM -4. Jag väntar nu till att testa på söndag.
Har dock en fråga - om jag fick positivt ÄL test förra måndagen den 24/5 och de då säger att ÄL sker om 1-2 dagar dvs tis eller ons, betyder det då att jag idag på torsdag är ÄL +8/9? I så fall kanske det är lite tidigt att se trots att det är BIM -4? Hur skulle ni resonera/räkna?
Hoppas så mycket att jag är gravid!
Och ni alla andra också såklart ????
Har det väl börjat stegra går det rätt snabbt. Nu är det väldigt tidigt för dig men imorgon men urin från morgonen borde ge utslag :)
Vi har samma bim :). När hadde du äl? Jag testade oxo tok negativt imorse! Slog hårt imorse, men känns som jag har mer hopp nu, bim-4 eller äl+10 som jag är idag är fortfarande ganska tidigt att testa :)
Stort grattis till alla som plussat! Och till er som är mitt i testningen håller jag verkligen tummarna! <3
Jag uppdaterar listan och justerar min BIM :)
1/6 Clearmoon, 27 år (2a försöket)
1/6 StoraMy, 33 år (1a försöket) PLUSSAT
2/6 Syren93, 27 år (3e försöket, 1 missfall)
2/6 Anonym(Ilse), 34 år (3e försöket)
3/6 Wave Mother, 37 år (2a försöket) PLUSSAT (tidigaste positiva test 28/5)
3/6 Skuggviol, 31 år (1a försöket, 2a barnet) PLUSSAT
3/6 eller 4/6 Wilmisenn, 22 år (3e försöket, 1 MA, 1 missfall) PLUSSAT (tidigaste positiva test 1/6)
4/6 Längtarefterdig, 33 år (3e försöket, 1 missfall)
4/6 Ssaarraa (1a försöket, 2 barn)
5/6 Mamma8212 38 år (1 försöket)
5/6 MBL1712, 35 år (1a försöket)
5/6 E, 28 år (första försöket - första barnet)
6/6 Elin11989, 31 år (2a försöket
7/7 Frokenaries (1a försöket, tredje barnet)
7/6 Hallonglass91, 29 år (3e försöket, 1 missfall)
7/6 mangelica, 29 år (1a riktiga försöket, barn nr 6)
7/6 juniprinsen, 37 år (2a riktiga försöket)
8/6 Lilila, 33år (försökt sen november, 3 missfall) tredje barnet
8/6 DrLavernius, 27 år (2a försöket, första barnet)
8/6 Ugglans, 23 år (1a försöker, andra barnet)
11/6 Viola94, 27 år (1a försöket, första barnet)
15/6 Rårakan, 36 år (2a försöket, barn nr 3)
16/6 muffins88, 33 år (2:a försöket)
19/6 Salladen, 31 år (2a försöket, första barnet)
20/6 senapp, 33 år (3:e försöket, 1 MA)
22/6 Sweetjelly, 32 år (4e försöket)
24/6, lidhu, 27 år (2:a försöket, 1 missfall)
26/6 Monkan93, 27 år (1:a försöket, andra barnet)
27/6 ElinVanessa12, 27 år (1a försöket, första barnet)
29/6 mariamariamaria, 30 år (2a försöket, första barnet)
29/6 Hoppas2022, 37 år (fjärde försöket, fjärde barnet)
Tack för hjälpen!! Grymt att du har så bra koll. Nu gav du mig lite hopp ändå.
Jag hade bara ett testa tidigt test hemma som jag använde igår, så nu väntar jag tills BIM och provar med ett vanligt test.
Är också lika taggad som dig på testandet egentligen men försöker hålla mig nu till BIM.
Jag vet inte om det syns på bild, men jag tog precis ett från testlagret och det har en svag, svag linje.. :O Ska ta en till ikväll när jag hållt mig längre, och ett imorgon...
Tack för din input! :)
Jag är ?bara? på ÄL +7 idag (Enligt min gravidapp skulle jag egentligen vara på +11 men känner jag min kropp rätt så har jag senare än så).
Tråkigt att du testade negativt i morse!
skickar Pepp till dig inför morgondagens testning :)
Jag borde hålla mig till helgen att testa igen men får se hur det blir med det, haha!
Fick min mens idag, så jag är gärna med i en Bim Juli tråd sen, om fler vill följas åt!?
Stort grattis till alla er som plussat och som kommer plussa :)
Ny i tråden, fick första mensen sen förlossningen i september 2020 idag (dagen efter vi kom fram till att vi vill försöka med syskon haha!). Min första BIM är 2/7 så följs gärna åt i nästa BIM-tråd ??
Ååå, jag kan se en skugga! Så spännande :)<3