• Anonym (Stjärnan)

Mest avtändande drag hos en man?

Vad tycker ni? Tänker mest personlighetsmässigt.

• Svar på tråden Mest avtändande drag hos en man?
  • Anonym (man som inte kan)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-13 22:47:16 följande:
    Jag brukar inte hinna. Tjejen hinner före att betala.
    Gött, då får du gratis mat!
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (man som inte kan) skrev 2021-05-13 22:53:58 följande:

Gött, då får du gratis mat!

Så brukar jag resonera också. Gillar hon inte mig så har jag fått lite mat eller en drink iaf :)

Intressant att ingen (förutom en) har nämnt de två egenskaperna som jag trodde och som man ofta kan läsa om är de mest attraktiva dragen hos en man - självförtroende och humor?

En man med lågt självförtroende, inte oattraktivt?

• Anonym (Kvinna45)
    Anonym (man som inte kan) skrev 2021-05-13 22:38:12 följande:

Frågar du det innan du börjar dejta honom? Jag menar de tär ju inget man brukar få reda på i början, såvida du inte frågar eller hoppar i säng på första dejten då.

Skulle inte inleda något seriöst innan jag visste att sexet funkade och att vi hade liknande preferenser.
  • mari123
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-13 16:16:31 följande:
    Jämställdhet är bara bra när det gynnar feministerna säg ?
    Jag är ANTI-feminist så jag vet inget om det.
  • Anonym (J)

Lägger till mesiga, handlingsförlamade män som inte törs uppfostra sina barn utan tror att de ska vara barnens bästa vän isf förälder. Kräks på såna pappor som inte har någon pondus och barnen kör över dem. Såg en pappa som blev slagen av sin 8-10 åring vid ett övergångsställe och pappan sa med snäll röst att "nej det där tycker jag inte om att du gör ". Märktes av han försökte vara liite arg men han övertygade verkligen inte. Om jag var barn hade man ju haft noll respekt för en sån pappa. Chockerande. (Barnet såg fullt "normalt" ut).

mari123 skrev 2021-05-14 03:37:14 följande:
    Jag är ANTI-feminist så jag vet inget om det.

Varför är du antifeminist då?
  • Anonym (Sara)

Män som gnäller och klagar på kvinnor.

• Anonym (tack för kaffet)
    Anonym (man som inte kan) skrev 2021-05-13 22:42:22 följande:
    Jag tycker det är fel! Man bör lägga sig på en nivå så att alla kan betala lika. Nu blir det i stället "ja stackars fattiga dig, klart du inte ska behöva betala lika mycket som oss rika". Liksom lite mikro härskarteknik där. Allas lika värde bör gå i första hand.
    Och då har du en fest där alla äter ärtsoppa och salta pinnar istället för att alla får grillat och varsin öl.

Jag personligen tycker inte det är kul och betalar mycket hellre än äter tråkig mat.
    Anonym (tack för kaffet) skrev 2021-05-14 11:58:08 följande:
    Och då har du en fest där alla äter ärtsoppa och salta pinnar istället för att alla får grillat och varsin öl.

Jag personligen tycker inte det är kul och betalar mycket hellre än äter tråkig mat.
    Ja hellre trevligt umgänge och enkel mat.Finmat kan jag äta hemma.
  • Anonym (Kommunikationsobenägen)
    Anonym (Liv) skrev 2021-05-13 16:44:24 följande:
    Jag brukar vara snabb på att betala vid första dejten om jag inte vill träffa honom igen.
    Att betala för sig själv ser jag som en självklarhet. Att män ska betala för kvinnor ser jag som oerhört förlegat. Det blir en outtalad skuld direkt som man inte vill ha vid en första dejt och kan påverka maktbalansen.

Kvinnor som kräver att en man betalar skulle jag se som oerhört oattraktivt om jag var man.
  • Egon den stora

Känns som att dom flesta avtändande dragen ändå är ganska lika för män och kvinnor? Inga överraskningar direkt!

Egon den stora skrev 2021-05-14 16:55:55 följande:

Känns som att dom flesta avtändande dragen ändå är ganska lika för män och kvinnor? Inga överraskningar direkt!

Förutom "snäll" och ohändig kanske.
  • Egon den stora
    Anonym (man som inte kan) skrev 2021-05-14 17:40:20 följande:

Förutom "snäll" och ohändig kanske.

Ja jag sa ju dom flesta. Fast en kvinna som är totalt ohändig finner inte jag så attraktiv.
    Egon den stora skrev 2021-05-14 18:32:43 följande:
    Ja jag sa ju dom flesta. Fast en kvinna som är totalt ohändig finner inte jag så attraktiv.
    Ja jag sa ju kanske.
Svar på tråden Mest avtändande drag hos en man?