Mest avtändande drag hos en man?
Vad tycker ni? Tänker mest personlighetsmässigt.
Vad tycker ni? Tänker mest personlighetsmässigt.
Gött, då får du gratis mat!
Intressant att ingen (förutom en) har nämnt de två egenskaperna som jag trodde och som man ofta kan läsa om är de mest attraktiva dragen hos en man - självförtroende och humor?
En man med lågt självförtroende, inte oattraktivt?
Frågar du det innan du börjar dejta honom? Jag menar de tär ju inget man brukar få reda på i början, såvida du inte frågar eller hoppar i säng på första dejten då.
Lägger till mesiga, handlingsförlamade män som inte törs uppfostra sina barn utan tror att de ska vara barnens bästa vän isf förälder. Kräks på såna pappor som inte har någon pondus och barnen kör över dem. Såg en pappa som blev slagen av sin 8-10 åring vid ett övergångsställe och pappan sa med snäll röst att "nej det där tycker jag inte om att du gör ". Märktes av han försökte vara liite arg men han övertygade verkligen inte. Om jag var barn hade man ju haft noll respekt för en sån pappa. Chockerande. (Barnet såg fullt "normalt" ut).
Män som gnäller och klagar på kvinnor.
Känns som att dom flesta avtändande dragen ändå är ganska lika för män och kvinnor? Inga överraskningar direkt!
Känns som att dom flesta avtändande dragen ändå är ganska lika för män och kvinnor? Inga överraskningar direkt!
Förutom "snäll" och ohändig kanske.