• Anonym (Stjärnan)

Mest avtändande drag hos en man?

Vad tycker ni? Tänker mest personlighetsmässigt.

• Svar på tråden Mest avtändande drag hos en man?
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Liv) skrev 2021-05-13 17:20:58 följande:

Nja, det kan ju vara saker som kommer fram under dejtens gång eller ett beteende som jag känner inte är attraktiv som gör att jag ser till att jag inte ska stå i skuld till killen vid slutet av dejten. Jag köper loss skulden genom att betala för båda. Jag hoppas att kunna dissa utan tjafs om ?jag betalade för ditt kaffe, du är skyldig mig en dejt till? eller vad nu de kan hitta på. Snubbar kan vara väldigt uppfinningsrika när det kommer till skuldbeläggande. Oftast går det ganska smidigt ändå när man dissar, men det händer ju att det blir tjafs.

Okej, det låter ju vettigt.

Jobbigt med killar som inte kan ta ett nej.
  • Anonym ("Bad boy")
    Anonym (Lis) skrev 2021-05-13 17:39:57 följande:
    Motorcykel, många tatueringar och skäggstubb är ju hur sexigt som helst.
    Nej. Associerar det starkt med en typ av killar jag föll för upp till 25 års ålder. Fruktansvärt destruktivt. Har istället utvecklat en fetisch för raka motsatsen till sådana. "Nice guys don´t finish last, they finish in my mouth".
  • jeanette02

Skrytsamhet och skrävlande . Mycket snack och lite verkstad. "Grabbiga" grottfolk går också bort direkt. O gettogangster looken. Är ju ingen personlighet men det går bort redan innan man kommit till samtal.

• Anonym (Naughty40)

Snålhet

Tråkighet och präktighet

Tillknäppthet

Överlägsenhet

Snobbighet

Humorlös

Lathet

• Anonym (Hmm)

Mansbebisar. Det absolut värsta jag vet.

• Miss Skywalker

Han kan ha hur många fina drag som helst annars är han otrogen förvandlas han direkt till en liten vidrig råtta..

• Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-13 16:27:28 följande:

Ok, jag förutsatte att alla kvinnor var feminister.

Jag har varit på dejter och där har kvinnorna varit så snabba på att betala för både mig och sig. Trots att jag kan betala för mig själv.

Liksom för att visa att gamla normer inte gäller längre.

Det är för att de inte vill träffa dig mer och absolut inte vill stå i skuld till dig. Det är typ det värsta betyget du kan få på en dejt
  • Anonym (tack för kaffet)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2021-05-13 20:09:50 följande:
    Det är för att de inte vill träffa dig mer och absolut inte vill stå i skuld till dig. Det är typ det värsta betyget du kan få på en dejt
    Men det är väl lite märkligt att det har blivit så?

Själv behöver jag inte dejta men jag hade aldrig fattat hur jag skulle göra det idag, för jag är en generös person som gärna hade bjudit för att jag haft en trevlig kväll.
    Och så måste det tydligen betyda en diss nu då...

O tempora, o mores!
  • Anonym (Naughty40)
    Anonym (Anders) skrev 2021-05-12 21:33:11 följande:

Väldigt många av er tycker att snåla män är avtändande.

Så om en medelinkomsttagare utan alltför tjock plånbok är ingen man ni skulle satsa på.

Då är mina fördomar sanna.

Nu snurrade du väl ändå till det lite va?! Snåla män är absolut avtändande. Det har ingenting med tjockleken på plånboken att göra. Då hade vi nog istället skrivit att fattiga män är avtändande...
  • Anonym (In)
    Anonym (Stjärnan) skrev 2021-05-12 12:15:11 följande:

Vad tycker ni? Tänker mest personlighetsmässigt.

Lathet
Svar på tråden Mest avtändande drag hos en man?