Mest avtändande drag hos en man?
Vad tycker ni? Tänker mest personlighetsmässigt.
Nja, det kan ju vara saker som kommer fram under dejtens gång eller ett beteende som jag känner inte är attraktiv som gör att jag ser till att jag inte ska stå i skuld till killen vid slutet av dejten. Jag köper loss skulden genom att betala för båda. Jag hoppas att kunna dissa utan tjafs om ?jag betalade för ditt kaffe, du är skyldig mig en dejt till? eller vad nu de kan hitta på. Snubbar kan vara väldigt uppfinningsrika när det kommer till skuldbeläggande. Oftast går det ganska smidigt ändå när man dissar, men det händer ju att det blir tjafs.
Skrytsamhet och skrävlande . Mycket snack och lite verkstad. "Grabbiga" grottfolk går också bort direkt. O gettogangster looken. Är ju ingen personlighet men det går bort redan innan man kommit till samtal.
Snålhet
Tråkighet och präktighet
Tillknäppthet
Överlägsenhet
Snobbighet
Humorlös
Lathet
Mansbebisar. Det absolut värsta jag vet.
Han kan ha hur många fina drag som helst annars är han otrogen förvandlas han direkt till en liten vidrig råtta..
Ok, jag förutsatte att alla kvinnor var feminister.
Jag har varit på dejter och där har kvinnorna varit så snabba på att betala för både mig och sig. Trots att jag kan betala för mig själv.
Liksom för att visa att gamla normer inte gäller längre.
Väldigt många av er tycker att snåla män är avtändande.
Så om en medelinkomsttagare utan alltför tjock plånbok är ingen man ni skulle satsa på.
Då är mina fördomar sanna.