Mest avtändande drag hos en man?
Vad tycker ni? Tänker mest personlighetsmässigt.
Respektlöshet
Empatibrist
Aggressivitet, överlägsenhet, offermentalitet, katighet, ytlighet.
De män som i en tråd om mäns våld mot kvinnor ylar om att män minsann också blir utsatta för våld och fokuserar på det enbart istället för att skapa en ny tråd.
Väldigt många av er tycker att snåla män är avtändande.
Så om en medelinkomsttagare utan alltför tjock plånbok är ingen man ni skulle satsa på.
Då är mina fördomar sanna.
Så om en medelinkomsttagare utan alltför tjock plånbok är ingen man ni skulle satsa på.
Jag tycker det är avtändande med män som inte anstränger sig, har samma slitna kläder alltid och inte bryr sig om hur dom ser ut.
Rena och välsittande kläder med lite variation, sen kvittar det om han har några extra kilo eller om kläderna är köpta på hm.
Att gå på dejt med någon som uppenbarligen inte tittat sig i spegeln innan får mig att ångra dejten direkt.
Men sex går ju att lära sig! Heller en oerfaren man än en som legat runt med halva stan.
De män som i en tråd om mäns våld mot kvinnor ylar om att män minsann också blir utsatta för våld och fokuserar på det enbart istället för att skapa en ny tråd.