Spucks skrev 2021-05-12 19:10:40 följande:
Varför skriver du "barn på halvtid" när jag skrev MER äv 50%. Jo, visst sa du det -- du tror, entligt dina inlägg, att föräldrar som har/ser sina barn mer än 50% inte ska ha någon relation.
Och ja, jag tycker man är en egoistisk skitstövel när man klagar på att ens partner umgås för mycket med sina minderåriga barn. Du behöver inte oroa dig för min dotter, som sagt uppfostras hon inte till en skitstövel, därför kommer hon aldrig vara som TS.
Resten av din kommentar är enbart elaka påståenden - att han bara vill att han själv och hans barn stå i centrum (jaha, därför väljer han en kvinna som inte ens tycker om hans barn?), att han bara bryr sig så mycket om barnen pga dålig samvete och att han inte skulle bryr sig särskilt mycket om eventuelle barn med TS. Du bara hittar på saker som passar dig och agerar som om de vore fakta. Skulla jag göra likadant som du, skulle jag säger att du är nog en frusterad barnlös kvinna som har (haft) en partner som var en aktiv pappa till sina barn och att du blev avundsjuk för du tycker att du ska vara hans center of the universe och allt ska kretsa kring dig, och då är barnen störande, speciellt om dem inte är dina egna.
Härligt att kunna komma röra runt lite i den här grytan. Tyckte det blev för mycket skanderade att TS bara ska hålla käft och vara nöjd.
Att du är förälder 100 % av tiden är en sak men om ni har gemensam vårdnad och separerar så är väl den tuffa sanningen den att du förlorar hälften av tiden med dina barn. Eller har jag fel? Jag tycker absolut inte att det är fel att åka över med bullar eller att hjälpa exet att spika upp tavlan var o varannan dag om du nu vill göra det, fortsätt med det så länge som du är singel men väljer ni att ta in nya partners i ekvationen så kan man inte bara köra på i samma gamla banor om partnern mår dåligt av det.
Minderåriga barn? Nu vet jag inte hur gamla TS killes barn för det har ej angivits är men det här spelar också extremt stor roll kan jag tycka. Om pappan hälsar på sina blöjbarn utöver umgängesveckan är väl en sak men tonåringar kring 14-17 års åldern behöver inte den uppassningen på samma vis. Knappast så att Lisa 17 glömmer bort pappas ansikte om han inte är där under mammas vecka och visar upp sig.
Jag är inte barnlös bör tilläggas men jag skyr fega män som pesten.