Soff skrev 2021-11-04 11:06:58 följande:
Åh :(( </3 än är ju inte hoppet ute, men förstår dig helt att du skyddar dig själv genom att ställa in dig på detta. Fy fan.. ja det är inte enkelt.. hade också tänkt att jag till denna julen var gravid.. och hade ju också hoppats på förra... men denna DEFINITIVT typ.... ja..... livet...... kram<3 (jag håller ändå tummarna<3)
Vickan31 skrev 2021-11-04 12:13:34 följande:
Kära du, som jag önskar att det inte skulle vara så här svårt och tungt och ovisst! Det är så orättvist, hur man månad efter månad ska behöva kastas mellan hopp och förtvivlan, och jag förstår om du inte kan hoppas just nu - men vi hoppas åt dig <3
Känner precis samma sak, det där om att vi hade hoppats på att vara gravida redan förra julen men att oddsen nu är dåliga att vi ens ska hinna bli gravida till denna jul. Om vi istället blir gravida i början av nästa år kommer såklart glädjen att vara minst lika stor som om det skedde nu till jul, och jag hoppas att både du och jag och alla här inne som inte plussat än kan hitta sätt att få en fin avslutning på året i alla fall <3
Bästa bästa ni <3 Ja fy :( det är verkligen bara oro, sorg, väntan och längtan. Jag ville verkligen så gärna vara gravid denna jul. Efter ett riktigt riktigt skitår rent privat med en hel del annat så har det varit min högsta önskan, men tyvärr blir det inte så.
Gud vad jag önskar att vi alla får våra plus och barn år 2022 och att vår sorg förvandlas till lycka <3
En positiv sak är iaf att ett av våra 6 dagars blev en blastis så vi har 5 i frysen som väntar <3