Tildasafira skrev 2021-11-03 19:59:52 följande:
Ja men jag tror verkligen det med, mycket som stämmer in i symptom och jag tänker att det inte kan skada supermycket? Det är ju liksom inte farligt!
Jag beställde från
moodmama.com, ingen svensk sida, tror den är från usa, men förvånad över den snabba leveransen(2 dagar). Japp det är bioidentiskt! Den kostade ca. 500kr med frakt men vad gör man inte? Redan lagt ut en massa pengar på detta oavsett hahh!
Okej, toppen tack! Då ska jag vänta in en temphöjning! Mådde du bättre på det? Eller kände du av någon ?bieffekt??
Ja men precis, det låter verkligen som att det skulle kunna hjälpa dig! Nej men precis! Så länge den är bioidentisk så är det absolut inget farligt, det är ju som kroppens egna progesteron.
Aaah förstår, toppen ju! Jäklar vilken snabb leverans! :O Det är ju sååå värt det om det kan hjälpa <3 va spännande! Jag håller verkligen tummarna!! <3
Ja men gör det! <3 :D Jag vet faktiskt inte, jag märkte ingen direkt skillnad tror jag..hade huvudvärk som vanligt innan mens, pms, har blött rikligt och (ursäkta) klumpigt/levrat etc. fortfarande, så vet inte, men kanske tar ett tag för kroppen att ställa om sig!? Något gör det ju säkert, men bara att jag kanske inte märkt något av det än.