Soff skrev 2022-03-10 08:04:10 följande:
Ja det var nedslående :( blev så besviken när hon också sa att dom var så fina.. trodde verkligen att det skulle bli nåt till frysen iallafall. Men får lägga mitt hopp åt det lilla ägget som jag fått nu då, även om jag är rädd och försiktig med att hoppas efter allt.
Har knappt kunnat sova inatt för jag haft som mensvärk och blivit orolig över det...och så har jag blivit illamående. Det kan ju både betyda något bra och dåligt så är lite jobbigt. Man kan ju få så av progesteronet också. Är verkligen på helspänn!
Tack för dina ord <3
Carina82 skrev 2022-03-09 21:36:11 följande:
Å tv-spel är bäst! Är tyvärr "mellan spel" så tillbringade delar av gårdagen (som inte gick åt till Downton Abbey) med att leta efter nåt att spela. Men är lite svårstartad så hittade aldrig nåt jag blev riktigt sugen på haha!
Eller hur?!! Haha ah okey! Vad brukar du spela på för konsol? Jag spelar just nu Animal crossing på Nintendo switch :)
Jag förstår besvikelsen, jobbigt när man (även omedvetet) hunnit bli lite hoppfull efter positiva ord :(
Jag har idag upplevt mensvärk och liiite illamående, mådde lite illa igår också. Vågar inte tro alls på att det är något, men klart man börjar hoppas lite! Det är en såå jobbig och långsam tid nu, blir galen!
Jag spelar och Nintendo Switch som distraktion nu, för mig är det Spirit farer som gäller! Lite konstigt kanske att spela ett spel om döden när man bara hoppas på livet, men det är väldigt vackert och trevligt!