Melsson skrev 2023-01-10 07:44:51 följande:
Kanske hörde samman med uvin då om du inte brukar ha det? Känns som en uvi kan ställa till det en hel del!! Brukar du få det ofta?
Ahh är ju smart man kan dra av eller lägga på om man råkar vakna en timme tidigare men ligger och vrider på sig, ska läsa på om det, tack!!! Nu försöker jag tempa Direkt klockan ringer på morgonen så att det blir samma tid iaf!
jag trodde ju att jag inte hade haft någon ÄL eller att jag missat den, men visst ser det ut på grafen nedan (även om det är extremt få mätningar hehe) som jag ev kan ha haft det?

Melsson skrev 2023-01-10 13:08:04 följande:
Jaa hoppas jag hade ÄL iaf, dock så känns det ju aldrig bra med mellanblödningar, tredje dagen av det nu...
Då får jag hålla tummarna för en till dipp då hehe!!
Snart slut på mens för din del iaf? Skönt :D
Undrar hur det går för Vickan <3
Melsson skrev 2023-01-10 13:08:43 följande:
Jag har btw roat mig på jobbet med att sitta och läsa i extremt många trådar här på FL och blev sugen att testa lite bisolvon nästa cykel haha :P
Tack för all omtanke Melsson <3 Det gick tyvärr åt skogen för mig den här helgen eftersom mensen kom den 7/1 precis som beräknat. Mensvärk i tre dagar och allmänt deppig, men nu börjar det vända känner jag. Min sambo ska få lämna lite prover på fredag för vår fertilitetsutredning, så det känns i alla fall som ett steg framåt.
Gud så märkligt med dina blödningar, jag vet ju att man kan få en blödning dels vid ägglossning och dels när ägget fäster, men tre dagar låter längre än man "ska" ha. Men din graf tycker jag visar på att du haft ägglossning nu, det var ju intressant! :D Känns det som att ni har en chans den här månaden då, att ni kunde pricka in okej?
Angående tempen håller jag med om det Malin skrev, så jag brukar lägga till 0,1 grad om jag mäter en timme tidigare än vanligt, eller ta bort 0,1 grad om jag mäter en timme senare än vanligt så ska det gå att jämföra över tid trots att man kanske inte tempar exakt samma klockslag varje dag :) Men om du vaknar redan kl 03 och ändå kan somna om utan att kliva upp ur sängen så tänker jag att du inte behöver tempa då, utan då kan du ta tempen samma tid som vanligt om du förstår hur jag menar?
Och ja, jag är också nyfiken på bisolvon måste jag säga! Jag lyfte det med min sambo och han är på att testa vad som helst vid det här laget, men han ville ändå flika in att det inte lät helt troligt att det skulle funka xD