BF Mars 2022
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Var på gyn idag och träffade en läkare. Jag har ju, som jag skrivit, fått missfall. Idag när jag träffade en läkare sa hon att jag kunde ?klassa detta som en vanlig mens? men varför har jag fått 4 positiva graviditetstest om detta endast är mens? Blöder dessutom väldigt mycket nu och fullt med klumpar?. Hon sa att det kan vara missfall eller mens, vem vet typ så. Ingen undersökning gjordes utan fick åka hem direkt, låter märkligt tycker jag.. hade det varit missfall igår hade inte deras graviditetstest visat negativt vilket jag förstår men det var nästan som hon sa ?du har inbillat dig??
Var på gyn idag och träffade en läkare. Jag har ju, som jag skrivit, fått missfall. Idag när jag träffade en läkare sa hon att jag kunde ?klassa detta som en vanlig mens? men varför har jag fått 4 positiva graviditetstest om detta endast är mens? Blöder dessutom väldigt mycket nu och fullt med klumpar?. Hon sa att det kan vara missfall eller mens, vem vet typ så. Ingen undersökning gjordes utan fick åka hem direkt, låter märkligt tycker jag.. hade det varit missfall igår hade inte deras graviditetstest visat negativt vilket jag förstår men det var nästan som hon sa ?du har inbillat dig??
Hej. Som jag tidigare skrivit har jag inte haft molvärk utan mer att det "slitit och dragit" i magen. Nu har jag haft 2 dagar av molande värk och idag jätte mycket träningsvärk i magen. Någon mer som har känt likadant? Är i 8+5.
Imorgon ska jag på tidigt ultraljud. Vet knappt om jag är nervös eller inte. Är halvt inställd på att det finns ett hjärta som slår och halvt inställd på att det inte slår något hjärta. Men ska bli skönt att få veta.
Imorgon ska jag på tidigt ultraljud. Vet knappt om jag är nervös eller inte. Är halvt inställd på att det finns ett hjärta som slår och halvt inställd på att det inte slår något hjärta. Men ska bli skönt att få veta.
Hej! Vilken vecka är du i? :)
Vecka 8+0 och det fanns ett pickande hjärta där. Såklart en ögonblicksbild men känns ändå bra. Nu ska jag fortsätta kämpa med illamående och trötthet.
Hej alla, plussade 12/7 med BF 28 mars. Är 37 år och det är första barnet men inte första graviditeten. Skrev till TS, skulle gärna vara med i FB-gruppen. Håller tummarna för oss alla!
Hej alla.
Bf 7mars här..
3e barnet.. Detta blir en riktigt sladdis..
Blir gärna inbjuden på fb gruppen.
Är det fler som väntar en sladdis här? Kanske runt Småland med? ????
Hej alla.
Bf 7mars här..
3e barnet.. Detta blir en riktigt sladdis..
Blir gärna inbjuden på fb gruppen.
Är det fler som väntar en sladdis här? Kanske runt Småland med? ????