BF Mars 2022
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Bf mars 15/3, första barnet. Är i vecka 9 (8+2), hur gör man för att gå med i fbgruppen?
Jag fick idag se ett litet hjärta ticka, 7+2, så skönt efter att tre missed abortions. Jag går gärna med i facebookgruppen, hur gör man?
Kommer gärna med i fbgruppen också! Jag är nu i vecka 7+4 och såg ett hjärta picka på på ultraljud idag <3
Va på tidigt ultraljud idag... vi ska få tvillingar! 6 år av längtan men nu jäklar :D
Va på tidigt ultraljud idag... vi ska få tvillingar! 6 år av längtan men nu jäklar :D
Jag var på ultraljud I vecka 7+5 och då såg allt bra ut. Nu är jag i vecka 9+4. Har ett ultraljud inbokat imorgon sedan tidigare eftersom jag blivit gravid via IVF. Men vill gardera mitt hjärta på dåliga nyheter inför imorgon men det verkar inte som någon varit med om samma riktigt. Så är väldigt nervös inför imorgon. Tack <3
Hur har det gått? Tänker på Dig! Kram