• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 14:17:09 följande:
    Exakt,. vem fan vill ha en pappa som bara släpper allt och gör något som han tycker är roligare så fort det blir jobbig?

Jag vill inte ens tänka på vad för slags förälder TS kommer vara när han tänker så egoistiskt som han gör och prioriterar sig själv hela tiden. Tycker synd om både ungen och mamma, hon kommer förmodligen få göra ALLT.
    Ja,han verkar inte vara mogen nog för det ansvaret det innebär,i alla fall.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Karma) skrev 2021-08-19 18:40:31 följande:

[quote=81321557][quote-nick]Anonym (Karma) skrev 2021-08-19 18:34:12 följande:[/quote-nick][/quote]

Det vore ovanligt om det påverkade förmågan att dela på sysslor och vara pappa...byta bjölor och dammsuga går nog alldeles utmärkt. Enligt dig kommer hon troligen få sköta ALLT. Du är så underhållande.

Och du har inte svarat på fråga...
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 18:25:41 följande:
     tycker du på allvar att fucka upp sitt förhållande när man har ett barn på väg är bra föräldraskap?
  • Anonym (Karma)
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 19:49:28 följande:

Och du har inte svarat på fråga...

Hans förmåga att vara pappa/dela på sysslor som du skrev om är knappast påverkad.

Fel av honom absolut och otrohet är det. Även om han inte vill använda det ordet.

Människor kommer att fortsätta vara otrogna, begå brott och göra fel. Det är fakta. Det gör det inte rätt. Det är bara fakta.
  • Anonym (thebottenisnådd)

Ja, det finns ju knappt något lägre skulle jag säga än att vara otrogen medan ens kvinna är gravid med alla jävla hormoner och krämpor.

Det är fan högförräderi.

Jag hade jagat dig med yxa och allraminst klippt den i din bil.

Efter förlossningen.

• Anonym (A)
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 18:25:41 följande:
    Men nu får du väl ge dig.... som du kanske sett så är det fler än jag som tycker att TS inte är en lämplig förälder... kan det ha nåt att göra med att TS prioriterar sig själv framför sambo och barnet och struntar i vad det får för konsekvenser kanske?

Om TS redan agerar omoget och egoistiskt innan barnet ens fötts, hur tror du han kommer agera under hela småbarnsperioden som brukar vara rätt jobbig för alla föräldrar?

Förstår att du är överlycklig över chansen att gnälla på mig (som du verkar göra i alla trådar) men låt inte det förhindra din förmåga att tänka rationellt och objektivt.... tycker du på allvar att fucka upp sitt förhållande när man har ett barn på väg är bra föräldraskap?
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 12:00:11 följande:

Då är det väl bara att hoppas på att hon får reda på sanningen på något annat sätt om du inte klarar av att vara man nog att berätta själv.På vilket sätt är du kärleksfull när du ens kan tänka tanken på att gå bakom ryggen på din gravida sambo med en annan?

Du tänker inte det minsta på henne utan du tänker bara på att du ska få dina behov tillfredsställda.

Hur ska det gå när du får barn?

Hon kommer inte att kunna ha sex de första veckorna,kanske månaderna,efter förlossningen.

Och småbarnstiden kan också vara tuff.

Då kanske en lösvagina eller en fleshlight kan komma väl till pass istället för att du ligger runt med andra och riskerar att dra hem sjukdomar eller göra andra kvinnor gravida.

Men jag hoppas verkligen att du trollar.

För så här korkad kan ingen människa vara.

Som sagt jag ska ju inte vara otrogen mer. Var är de du inte förstår?
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 12:04:28 följande:

Tycker du at det är moget att sätta sig själv och sina egna behov främst när du snart ska få barn?

Och tycker du det är moget att inte våga stå för dina misstag?

Tycker du det så får du ta att du får kritik för att du beter dig som ett svin.

Jag har sagt att jag är feg och de här handlar inte om mogenhet
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 12:08:35 följande:

Men det är väl inte bara ett misstag när du låg med den andra kvinnan 7 ggr?

Men om du är så säker på att du aldrig kommer att göra om det igen så är det väl en desto större anledning att stå för vad du har gjort och visa att du verkligen ångrar dig.

Hon lär bli sårad ja,men risken är att hon blir mer sårad av att få veta det på annat sätt. T ex om älskarinnan skulle berätta.

Det kan vara värt att ha i åtanke.

Eftersom jag inte ska vara otrogen mer så är det verkligen bäst att hålla tyst om de
  • Anonym (WTF)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 22:55:46 följande:

Som sagt jag ska ju inte vara otrogen mer. Var är de du inte förstår?

Jag kan garantera dig att du kommer ringa din leksak och vill leka pappa pippar! Hoppas din sambo får veta vilket feg karl usling hon har som inte vågar berätta om otroheten. Jag hoppas att din leksak som du kallar henne för livet surt för dig. Hon kommer att kasta ut dig
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 12:15:31 följande:

Eller så vänder du på saken.

Du kanske inte ska dra ner gylfen för alla tjejer som försöker locka dig så slipper du hamna i sådana här situationer.

Det är bara lågt att skylla på andra för dina egna misstag.

Är det vad du vill lära ditt barn också?

Att det är bättre att ljuga än att stå för det man gör?

Om tjejer slutar att gå med korta kjolar som precis slutar nedanför rumpan och har urringat så är de inga problem
Svar på tråden Älskar henne