• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:20:59 följande:
    Som sagt jag har gjort fel men är kärleksfull annars mot henne. Jag är inget svin som man kan tro. Jag gjorde ett misstag och har lärt mig en läxa att aldrig vara otrogen mer. Då behöver hon inte få veta heller
    Men det är väl inte bara ett misstag när du låg med den andra kvinnan 7 ggr?
    Men om du är så säker på att du aldrig kommer att göra om det igen så är det väl en desto större anledning att stå för vad du har gjort och visa att du verkligen ångrar dig.
    Hon lär bli sårad ja,men risken är att hon blir mer sårad av att få veta det på annat sätt. T ex om älskarinnan skulle berätta.
    Det kan vara värt att ha i åtanke.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:23:19 följande:
    De gör jag inombords men kvinnor behöver inte locka tills sig män heller
    Eller så vänder du på saken.
    Du kanske inte ska dra ner gylfen för alla tjejer som försöker locka dig så slipper du hamna i sådana här situationer.
    Det är bara lågt att skylla på andra för dina egna misstag.
    Är det vad du vill lära ditt barn också?
    Att det är bättre att ljuga än att stå för det man gör?
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:27:05 följande:
    Tack, men jag kör nog på de fega och chansa på att de inte kommer fram. Jag har tänkt med kuken vilket jag ångrar egentligen
    Inget du ångrar egentligen? Du ångrar dig alltså inte helhjärtat?
  • Vila365
    Kalles92 skrev 2021-08-19 11:20:59 följande:

Som sagt jag har gjort fel men är kärleksfull annars mot henne. Jag är inget svin som man kan tro. Jag gjorde ett misstag och har lärt mig en läxa att aldrig vara otrogen mer. Då behöver hon inte få veta heller

Nej, fel du gjorde 7 "misstag"! Oerhört respektlöst mot din sambo. Om du hade "frågat om lov" innan och fått ok, hade det ju varit annorlunda. Tror inte du kan rädda detta och jag hoppas att det skiter sig för dig. Men för barnets skull så hoppas jag att löser sig..
  • Anonym (Kvinna32)

Misstag säger du. Ja om du hade gjort det en gång. 7 ggr är inte ett misstag det är idiotiskt. Jag har själv fött barn och mitt ex var otrogen dock 1 månad efter förlossningen för att jag inte kunde ha sex då jag fortfarande blödde. Men hans ursäkt var precis som dig. Han behövde tömma. Då hade han varit utan sex i 1 månad. Han började tjata om sex redan 2 dagar efter förlossningen. Om du inte kunde klara dig innan förlossningen så blir det svårt efter. En graviditet är på 40 veckor. Så länge tar också oftast läktiden för kroppen efteråt. Och om jag lärt mig något genom livet. En gång otrogen alltid otrogen. Speciellt när man har så svårt att stå för det man gjort

• Anonym (Blää)

Men blää så vidrig du är. Snacka om att bara prioritera sig själv. Du älskar inte henne för då hade du stöttat henne i graviditeten och inte gå och knulla en annan tjej. Jag antar att det är okej för dig om din sambo blir knullad av en annan man den dagen din lust minskar.

• Anonym (Sorgligt)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 01:31:54 följande:
    Att någon brud ska känns äckel för mig känns inte bra. Jag har tyvärr ingen plan
    Det är vi redan många som gör. 
  • Anonym (Homan)
    Kalles92 skrev 2021-08-18 10:33:42 följande:

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

Betala henne eller lös det på annat sätt
  • Kalles92
    Anonym (Karma) skrev 2021-08-19 11:29:58 följande:

Locka till sig män? Vad har du för kvinnosyn? Vad har du för syn på män för den delen? Är ni idioter utan hjärna på riktigt? Har du inget eget val? 

Jo, men inte alltid lätt att avstå
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 11:47:20 följande:

Men det kommer du inte göra för du av det skriver nu är att du bara vill komma billigt undan med så lite komplikationer för DIG som möjligt, det finns ingen som helst vilja att förändras och bli en bättre människa bakom. I alla inlägg du skrivit så lägger du skulden på ditt förhållande, din sambo eller tjejen du var otrogen med. Du tar inget som helst ansvar för det själv.

Så nej, du kommer definitivt inte skärpa dig, för att skärpa sig innebär att du behöver göra om dig själv och dina värderingar och det tänker du såklart inte göra, det enda du vill är att komma undan.

De sant att jag vill komma undan de här. För jag Vet att jag inte gör om de
Svar på tråden Älskar henne