• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • Grossglanz

Du skulle kanske använt huvudet på halsen att tänka med?

• Anonym (Karma)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 08:00:33 följande:

Men du, vad får du ut av att kalla mig för as och vider? Dessutom önskar mig illa?

Jag har gjort fel absolut. Men jag är den mest kärleksfulla person mot henne. Om inte sen tjejen hade varit lätt att sära på benen så skulle jag aldrig knullat henne och allt hade varit frid i fröjd

Å den var bra! Skylla det på kvinnan? Nej du den här får du ta på ditt eget skuldkonto!
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 08:00:33 följande:
    Men du, vad får du ut av att kalla mig för as och vider? Dessutom önskar mig illa?

Jag har gjort fel absolut. Men jag är den mest kärleksfulla person mot henne. Om inte sen tjejen hade varit lätt att sära på benen så skulle jag aldrig knullat henne och allt hade varit frid i fröjd
    På vilket sätt menar du att önska att din sambo får reda på sanningen är att önska dig illa? Det är att önska henne väl och om det innebär att du får ta konsekvenserna av ditt agerande så är inte det mer än rätt.

Du verkar tro att allt kretsar kring dig. Det gör det inte, man är två om ett förhållande. Det borde du ha tänkt på innan du knullade den andra tjejen. Och nej det är inte den andra tjejens fel att du är en egoist. Det är DU som borde tänkt på vad knullandet kunde leda till.
  • Anonym (Maja)

Du kan inte göra så mycket. Antingen berättar hon eller så berättar du eller så chansar du på att hon inte säger något. Men om det kommer fram så är det bättre att det kommer ifrån dig. Sen kommer din sambo bli sårad i vilket fall, men att kommer det ifrån dig så tror jag att det kommer bli en smula lättare att förlåta även om det kommer att ta tid.

Du har handlat fel och nu får du stå för konsekvenserna. En graviditet varar i 9 månader och de flesta månaderna efter förssningen kan vara svårt att ha sex pga att det ska läkas i underlivet. Kunde du inte ha stått ut den tiden? Nu har du riskerat ditt liv med sambo och barn. Var inte otrogen igen!!!

Lycka till.

• Anonym (Maja)
    Anonym (Maja) skrev 2021-08-19 11:09:22 följande:

Du kan inte göra så mycket. Antingen berättar hon eller så berättar du eller så chansar du på att hon inte säger något. Men om det kommer fram så är det bättre att det kommer ifrån dig. Sen kommer din sambo bli sårad i vilket fall, men att kommer det ifrån dig så tror jag att det kommer bli en smula lättare att förlåta även om det kommer att ta tid.

Du har handlat fel och nu får du stå för konsekvenserna. En graviditet varar i 9 månader och de flesta månaderna efter förssningen kan vara svårt att ha sex pga att det ska läkas i underlivet. Kunde du inte ha stått ut den tiden? Nu har du riskerat ditt liv med sambo och barn. Var inte otrogen igen!!!

Lycka till.

Första månaderna efter förlossningen, skulle det stå. Inte flesta.
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 08:57:31 följande:

Chansen att ni ska kunna lösa det här är kanske större om du står för vad du har gjort och visar att du verkligen ångrar dig.

Om den andra tjejen berättar så är risken större att hon blir sårad.

Lögner och svek sårar ofta mer än otroheten i sig.

Jag vet att hon inte skulle förlåta. Bättre att hålla tyst och sköta mig i fortsättningen
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 09:10:32 följande:

Om du tycker det är kärleksfullt att vara otrogen så vågar jag inte tänka på hur du är när du inte är kärleksfull.

Du kanske skulle skaffa dig en lösvagina eller en fleshlight istället för att utnyttja andra tjejer.

Jag har inte sagt att de är kärleksfullt att vara otrogen utan att jag är kärleksfull annars menar jag. Lösvagina är inte samma sak
  • Kalles92
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-19 09:25:00 följande:

Du är både ett as och svin som gjort så mot din sambo! Jag hoppas hon får veta att du har varit otrogen mot henne så hon kan slänga ut dig och skaffa en bättre kille. Så kan du fortsätta träffa den andra kvinnan som du har pippat 7 gånger. Inget du säger kommer att ändra på det, lr så gör du som Molly50 skriver att du berättar för henne vad du har gjort. Lär dig gå den hårda vägen och va en man.

Som sagt jag förnekar inte att jag har gjort fel, men att kalla mig elaka saker är omoget. Som sagt jag har lärt mig en läxa och kommer inte vara otrogen igen. Däremot behöver hon inte få veta
  • Kalles92
    Anonym (As) skrev 2021-08-19 10:15:57 följande:

Gahahaha! Så det är den andra tjejens fel att du låg med henne fast du är i ett monogamt förhållande? Är du förlamad i huvudet?? Och du ska klara att ta hand om ett litet barn sen, fy fan.

Stackars din sambo som har ett sånt gift som du i sitt liv. Att vara otrogen är raka motsatsen till att vara kärleksfull mot sin partner, fullt så korkad kan du ju inte vara så du inte inser det? Du kan inte vara en bra man för henne och samtidigt bakom hennes rygg så är du ett slem. Så gör man inte om man älskar någon. Hoppas tanken på hur ledsen hon kommer bli när hon får veta vad du gjort håller dig sömnlös om nätterna.

Som sagt jag har gjort fel men är kärleksfull annars mot henne. Jag är inget svin som man kan tro. Jag gjorde ett misstag och har lärt mig en läxa att aldrig vara otrogen mer. Då behöver hon inte få veta heller
Svar på tråden Älskar henne