• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 13:50:52 följande:
    Jo, men inte alltid lätt att avstå
    Precis, och det är när det blir svårt som man visar vad man går för.

Alla kan ju göra rät är livet leker och allt flyter på som man vill, det är när det blir svårt som man ser skillnaden mellan vilka som klar det och vilka som inte gör det
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 11:50:06 följande:

Klart du gör det för du är ju en egoistisk och feg person, och det kommer såklart speglas i hur du hanterar situationen. Din feghet och egoism var anledningen till att du var otrogen och kommer nu prägla hur du hanterar situationen.

Och nej du ångrar inte ett skit, allt du ångrar är att det blev komplicerat. Hade det inte blivit det hade du mer än gärna fortsatt hur länge som helst.

Som sagt jag står för att jag är feg och inget jag kan hjälpa. Men de va ett misstag och kommer inte göra om de alltså är jag inget svin som du tror iallafall
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 11:55:47 följande:

Om man är ett svin eller inte definieras av vad vi GÄR inte vad vi tänker eller tycker. Och ditt agerande har varit väldigt svinaktigt, och ditt agerande nu där du skyller ifrån dig och vill bara komma så billigt undan som möjligt är precis lika svinaktig, så ja du ÄR ett svin.

Men det betyder inte att du alltid måste vara det, men för att inte fortsätta vara ett svin behöver du förändra den du är och börja bete dig som en bättre människa,,, dvs stå för vad du gjort och ta konsekvenserna för det... men det tänker ju du såklart inte göra... och därför kommer du oxå förbli ett svin.

De är min feghet jag inte erkänner och inget annat. Jag ska som sagt inte göra om de. Jag kanske är ett svin i mångas ögon men om man inte är otrogen så är man inget svin
  • anonym2005
    Kalles92 skrev 2021-08-18 11:38:48 följande:

Falskt? Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag gör med min sambo. Så knip igen din mun där. Och vi ska få ett litet som är är fantastiskt och älskar denna lilla varelse. Så så sluta med osanna saker

Den andra tjejen var som en sexleksak för mig att hon sen blev kär kan inte jag hjälpa och inget jag ska straffas för heller.

Vilken fantastiskt fin människosyn du har, den ena hävdar du att du älskar mer än allt annat och väntar barn med samtidigt som du bedrar och ljuger för henne. Och den andra kvinnan utnyttjar du för dina egna lustar och behov samtidigt som du säger att hon bara är en "sexleksak".

Och när det börjar bli jobbigt och konsekvenserna av dina handlingar börjar bli tydliga, då är det dig man ska tycka synd om.

Wow, du är en riktig drömkille...
  • Anonym (Kvinna32)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 13:57:03 följande:

De är min feghet jag inte erkänner och inget annat. Jag ska som sagt inte göra om de. Jag kanske är ett svin i mångas ögon men om man inte är otrogen så är man inget svin

Men du är ju redan otrogen. Du kommer vara otrogen tills den dagen du är ärlig. Händelsen försvinner inte bara för att du inte gör det igen. Så länge du håller det för dig själv så är du otrogen mot sin sambo.
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2021-08-19 12:04:28 följande:
    Tycker du at det är moget att sätta sig själv och sina egna behov främst när du snart ska få barn?
    Och tycker du det är moget att inte våga stå för dina misstag?
    Tycker du det så får du ta att du får kritik för att du beter dig som ett svin.
    Exakt,. vem fan vill ha en pappa som bara släpper allt och gör något som han tycker är roligare så fort det blir jobbig?

Jag vill inte ens tänka på vad för slags förälder TS kommer vara när han tänker så egoistiskt som han gör och prioriterar sig själv hela tiden. Tycker synd om både ungen och mamma, hon kommer förmodligen få göra ALLT.
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 13:57:03 följande:
    Ehm, jo, att inte kunna stå för det man gör och lura sin partner att vara kvar i förhållandet med hjälp av lögner och undanhållande bara för att man själv ska slippa ta konsekvenserna av sitt agerande ÄR jävligt svinaktigt... och så länge du fortsätter bete dig svinaktigt så kommer du fortsätta vara ett svin.
  • Poison82
    Kalles92 skrev 2021-08-18 12:09:53 följande:

Jag gör mycket för min sambo också. Städar, handlar och lagar mat. Jag är ingen egoist jag gjorde ett snedsteg. Knullturné? Sluta låta som om jag vore ett stort svin.

Jag knullade en och samma brud 7 ggr mera en så var de inte

You make me sick
  • Anonym (Karma)
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 14:17:09 följande:

Exakt,. vem fan vill ha en pappa som bara släpper allt och gör något som han tycker är roligare så fort det blir jobbig?

Jag vill inte ens tänka på vad för slags förälder TS kommer vara när han tänker så egoistiskt som han gör och prioriterar sig själv hela tiden. Tycker synd om både ungen och mamma, hon kommer förmodligen få göra ALLT.

Men nu får du väl ge dig. Han har varit otrogen och det är inte ok. Vadå göra allt? Jag förstår du att är överlycklig för att du hittat en till otrohet att frossa i.
  • Anonym (LOL)

Hahaha, ååååhhh mannen du är så fucked. Kommer få känna vredet från två kvinnor på två olika sätt och nivåer. Skulle inte byta med dig för all ost i världen (och då älskar jag ost).

Lycka till med din bajsnödiga situationer, du behöver de. Leta efter fyrklöver, hästsko och saker med siffran 7. Tror helt ärligt du behöver hjälp från högre krafter för att ro detta i land utan konsekvenser.

Svar på tråden Älskar henne